czwartek, 31 marca 2011

Zdjęcia z ostatnich zajęć z rozwoju osobistego.





7 komentarzy:

  1. Basiu kochana , wielkie dzięki za tak szybkie umieszczenia naszych zdjęć z dzisiejszych ostatnich zajęć z Eweliną,aż "łezka " się w oku kręci na samą myśl o tym, że niestety to już koniec naszej wspaniałej "przygody" z Babim Latem.Ale pozostaje nadzieja, że dalej będziemy działać w naszym powstającym stowarzyszeniu i spotykać się w większym gronie.Nawet nie marzyłam ,że spotkam tak wspaniałych ludzi na swojej drodze.Realizujmy dalej nasze pomysły i wspaniałe pasje i bądźmy razem bo w grupie "siła".Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałoby się powiedzieć - "Chwilo trwaj", ale niestety :( Zostaną piękne budujące, wspierające życiowo wspomnienia.
    To oczywiście dzięki Ewelinie i tak wspaniałym ludziom spotkanym nie tylko na tych zajęciach.
    Wpłynęliście bardzo pozytywnie na moje życie.
    Cieszę się, że jeszcze nie raz będzie nam dana taka "Chwila"
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  3. No ładna była z Was gromadka.
    Pytam,a gdzie Tosia?
    Ewelinka,widzę,widzę ładna masz bransoletkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, piękna pamiątka, szkoda, że mnie tam nie ma. Ale cóż, służba nie drużba. Zdjęcia będę mogła dostać? Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja grupa kochana. Basiu bardzo spostrzegawcza jesteś;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam te zdjęcia raz jeszcze i czuję, ze w czwartek o 9.00 może mi być nieswojo. Wiecie jaka jestem sentymentalna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu kochana Ewelino jesteś !!!!!

    OdpowiedzUsuń