niedziela, 15 lipca 2012

Lato na działkach - wakacyjny relaks....

Ponownie byłam gościem na zaprzyjaźnionej już działce...
(ostatnio był to przełom kwietnia i maja)  a obecnie? lipiec - lato w rozkwicie,
a na działkach?  c z a r y- m a r y . .
zresztą sami zobaczcie:












Ja też czułam się  tam szczęśliwa jak niebie (!), bardzo potrzebne są nam wakacje, wyjazdy, i wiele, wiele zasłużonego relaksu, czego nam wszystkim serdecznie życzę.
Jeszcze przed urlopem zbiorę kilka "perełek" z EURO-2012  i pokaże bo bardzo warto,
a potem jadę nad Narew gdzie będę tęsknić za Wrocławiem (zawsze tak mam..).
Dzisiaj pozdrawiam i pa.

8 komentarzy:

  1. Wg mnie najładniejsze jest pierwsze zdjęcie od góry, ale żeby je zobaczyć w całej krasie należy kliknąć w nie jeden raz prawym przyciskiem, wtedy widać te czary i mary właśnie...Inne zdjęcia podobnie można powiększyć, o czym już wiemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ..przepraszam: lewym przyciskiem, nie prawym a lewym,gapa ze mnie zmęczona - bo przed urlopem..

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, że hej, a najpiękniejszy kwiat jest na drugim zdjęciu od dołu. pozdrawiam serddecznie i życzę miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Antonia,
      dzięki ze wróciłaś, tęskniłam (!), i czekałam co nam przywieziesz znad pięknego Bajkału... pozwól nam też popatrzeć, czekamy. Całuski ślę i pa.

      Usuń
  4. Majko! Coś pięknego! Gdzie są takie piękne cudeńka?-że nie wspomnę o modelce...Pozdrawiam serdecznie Autorkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesławie witaj,
      myślę że podobne cudeńka są na wszystkich działeczkach, a powyższe to z działeczki przy Klecińskiej. Cieszy mnie że Wam też się podobają, pozdrawiam.

      Usuń
  5. Natura-cudna.
    Majeczka-kusząca.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...mam nadzieję że (ja) nie bardziej kuszę niż czerwone porzeczki i brzoskwinie na tle nieba... no i to kwiecie piękne, gorące, jakże kuszące...
      Baśko, dzięki za głos, całuski i pa.

      Usuń