piątek, 10 sierpnia 2012

Witajcie,
w czwartek 9 sierpnia byłam na pikniku organizowanym przez Klub Seniora "Dom" w restauracji "Letnia" w naszym ZOO.
Było świetnie. Dopisała pogoda, frekwencja, atrakcje. Każdy uczestnik mógł delektować się kiełbaską z rożna i odpowiednim do niej  napitkiem .Były tańce, konkursy, nagrody. Miałam okazję spotkać seniorów z innych organizacji, nawiązałam cenne znajomości, mogłam wymienić doświadczenia, uwagi, umówić się, dowiedzieć o nowych inicjatywach. Po rozmowie z organizatorami mam nadzieję na  współpracą z poznańskimi seniorami. Powinno się udać. Trochę rekompensuje mi to fakt, że nikt ze znajomych nie wygrał żadnej nagrody
 Każdy mógł zdobyć Wrocławską Kartę Seniora.
 Bardzo cenię sobie również Kalendarium Wydarzeń we Wrocławiu przygotowane przez Klub Seniora "Dom"
Zdobytymi informacjami oczywiście podzielę się na spotkaniu "Popowiczan".
Dołączę również zdjęcia jak tylko będą gotowe.
Przypominam "Popowiczanom" o konkursie fotograficznym i warsztatach. Do 6 września zostało już bardzo mało czasu.
Serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia, Ala

1 komentarz:

  1. Potwierdzam udana imprezę! Było świetnie! Szkoda,że w południe...A w sali balowej Domku Myśliwskiego w naszym ZOO,można by zorganizować bal karnawałowy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń