czwartek, 10 kwietnia 2014

Przedświąteczna prezentacja jaj wielkanocnych....


                                Zróbmy sobie chwilę przyjemności i popatrzmy . . .

...jakie to wiosenne...

..i jakie piękne...


                                                           Nie wiem czy mi się to uda...
bo otrzymałam tak  piękną prezentację  wielkanocnych jaj,  że spróbuję zamieścić ją tutaj (filmik..) tak na poprawę nastrojów przedświątecznych dla nas,  i na wzór jakie możemy zrobić dekoracje naszych jajeczek do koszyczka na święcenie śniadanka... (...przykro, ale nie udała mi się ta zamierzona sztuczka, douczyć się muszę - przepraszam bardzo..) ...

..i takie nasze- prawda?...

Ale znalazłam za to inne (wg mnie) też bardzo ładne okazy do pooglądania i do podpatrzenia.  Prezentuję je dla nas, aby było jeszcze więcej radości, bardziej kolorowo i bardziej nastrojowo przed świętami. Spróbujmy też namalować takie lub podobne (albo jeszcze ładniejsze) dzieła sami. A może nasze Koleżanki zrobią dla nas przedświąteczną prezentację swoich  talentów w tym zakresie tu na blogu?  bardzo prosimy...  miło byłoby popatrzeć i podziwiać Wasze osobiste dzieła a nawet arcydzieła, trochę już je znamy, ale dobrego nigdy zbyt wiele i zawsze chętnie oglądniemy.. hm?

elegancja stołu jest obowiązkowa
                                                                            

...a takie np umieją zrobić nasze Koleżanki też...

 




i jakież to pomysłowe...

..inne wyglądają nie tylko pięknie ale i bardzo, bardzo smacznie....

..a .to jest prawdziwe arcydzieło...

                                          
         Z najlepszymi życzeniami 
na czas zbliżającego się Wielkiego Tygodnia....

Jeśli tylko uda się komuś znaleźć inne jeszcze i piękne pisanki, kraszanki czy inną sztukę zdobienia świątecznych jajeczek - podzielcie się z nami Kolezankami i Kolegami tu na blogu - dobrze? Niech nam będzie kolorowo, nastrojowo, wiosennie i radośnie. Pozdrawiam serdecznie Majka.

6 komentarzy:

  1. Dzięki Ci, Majko za ten wpis! Coś pięknego! Przypomina dzieciństwo...i wspomnienia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majeczko! Proponuję do powyższego utwór "Hallelujah" - Kurta Nilsena (jest na You Tube - remake utworu Kohena). Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Halo Czesławie, witaj...
      Prawda że miło wrócić wspomnieniami do cudownego i beztroskiego dzieciństwa? Propozycja utworu " Hallelujah" jest stosowna bardzo, myślałam o niej od ub.roku, znajomy zrobił dla mnie nagranie tej niezwykłej pieśni w 11 wykonaniach znanych artystów, zasłuchana i zaczarowana nie umie określić które jest piękniejsze, wszystkie mi się bardzo podobają, kołyszą i tulą zmęczone serce, i mnie nic już więcej nie trzeba. Dziękuję że to napisałeś, miłego weekendu i pa Majka

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Majko! Troszkę zazdroszczę Ci tego Utworu w 11-stu wersjach...Może dałoby się zrobić duplikat? (byłbym wdzięczny!). Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    5. Pewnie jest to możliwe, sama to może nie aż tak,
      ale poproszę znajomego i dla Ciebie damy radę. Czesławie, ale to wszystko dopiero w maju po moim powrocie "ze zdrojowego leczenia" na które b.długo czekałam - tak więc cierpliwości troszkę - OK?

      Usuń