środa, 16 września 2015

Niezwykłe spotkanie z prof.Miodkiem

Zdarzyła mi się ciekawa przygoda…

Otrzymałam zaproszenie na nagranie kolejnego 284 odcinka serii „Słownik polsko@polski”. Miałam od dłuższego czasu przygotowane pisemnie trzy pytania do Profesora, dwa merytoryczne, a jedno z serii „ciekawostki”.. Okazja zdarzyła się szczęśliwie 6 września 2015 roku o godz. 15.00 w Bibliotece Uniwersyteckiej – tu we Wrocławiu. Reżyserskie filtry programu przygotowujące program i nas, zostały uruchomione. Z moich trzech pytań wybrano jedno (ponoć ciekawe!), które brzmi: ” Czy słowo, takie określenie –  SENIOR, - czy to na pewno brzmi dumnie?”  a pozostałe miałam złożyć na kolejne (ewent.) nagrania. Pytania innych  Koleżanek i Kolegów też były bardzo ciekawe, a było nas kilka osób z grona "babiego lata 2010" w tym pytania zadawały Ania K., Halinka M., i Majka S. Nadzwyczajnych odpowiedzi pana Profesora wysłuchajcie sami, o tym gdzie i kiedy – czytacie poniżej…
Uniwersytet-1a

Kiedy kamery zostały uruchomione, każda z osób wskazanych wcześniej zadawała swoje pytanie, a prof. Miodek w sobie właściwy sposób, tzn pięknie, udzielał odpowiedzi na żywo, ale jakże rzeczowo, ciekawie i, wg mnie – tak jakby kolorowo. W sposób, który zapada w pamięć na długo, a właściwie na zawsze. Wdzięczna jestem losowi, że dane mi było zetknąć się z profesorem Janem Miodkiem osobiście. Sądzę, że znamy i kochamy go wszyscy, bo jest niezwykłym człowiekiem i jest absolutnie nasz.
DSC_1162

Po nagraniu, można było porozmawiać z Profesorem, otrzymać dedykację w kolejnym wydaniu Słownika polsko@polskiego, a nawet zrobić sobie wspólną fotografię z  Profesorem, ja tę ostatnią możliwość przegapiłam bo się zagadałam na temat potrzeby tego i temu podobnych programów w naszych mediach.. A Wam Kochani takie spotkanie polecam z całego serca. Nabór do tego programu prowadzi m.innymi Centrum Seniora, a tam pani Małgosia Jamróz, a my zamieszczamy tę informację także na naszych czytanych blogach - zaglądajcie tu czasem, czytajcie i się zgłaszajcie bo na prawdę bardzo warto…
 
A teraz najlepsze:

Emisja naszego nagrania odbędzie się 28 listopada 2015 r, w TVP Polonia o godzinie 16.55, oraz powtórzona zostanie po północy o godzinie 0,15. Druga powtórka będzie we wtorek tj 1 grudnia raniutko o 7.00.  Oglądajcie nasze ciekawe pytania i niezwykłe odpowiedzi prof.Miodka. Serdecznie Wszystkim Wam  polecam, Słownik polsko@polski jest nasz, narodowy i właśnie dla nas tworzymy go przecież wspólnie. 
Uniwersytet

Oglądając powyższą emisję dowiecie się wiele, a m.innymi także
czy SENIOR to na pewno brzmi dumnie?
-pisała dla WasMajka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz