środa, 24 lutego 2021

Wznowienie naszej aktywności - luty 2021...


 

 

 

 

 

 

Dzień dobry

Witajcie kochani, śpieszę opowiedzieć Wam jak dzisiaj tj wtorek 23 luty 2021, udało nam się cudownie (tęskniliśmy za sobą bardzo) spotkać po długiej przerwie oraz jak zaszalałyśmy na parkiecie. Najpierw grzeczna rozgrzewka, a potem wg zasady "wyginaj śmiało ciało" wyginaliśmy je (jednak grupka damsko-męska była) tak skutecznie, że ja po powrocie do domu nadal nie mogłam przestać i jeszcze ze sto rowerków zrobiłam na podłodze. Dopiero poczułam się dobrze.

 

 

 

 

 

 

 

 

Wiem, że już Wam szkoda, i przykro mi, że być nie mogliście, zapewne z ważnych dla Was powodów. Kochani, nic straconego, za tydzień znów się widzimy i znów ćwiczymy. Ćwiczymy sami, wg własnego rytmu i możliwości, oczywiście że trochę gadamy, śmiejemy się radośnie i żartujemy. Renia, przykro mi, że tymczasem nie możesz bywać z nami, podobnie jak Dorotka! Ale uwaga: wszystkie dziewczyny, myślami byliśmy razem z Wami, bo bardzo nam Was brakowało. Może za tydzień przyjdziecie popatrzyć na nas, poćwiczyć lub choćby pogadać?

 Z A P R A S Z A M Y !

Zobaczcie tymczasem w linkach poniżej jak fajnie można się bawić muzyką, ale też poćwiczcie w ramach "rozgrzewki":

Wyginam śmiało ciało... 

Wprawki gimnastyczne dla seniorów... 


 



Czyż może być coś bardziej miłego niż takie nasze wspólne i osobiste spotkanie? To wielkie i prawdziwe święto! Inauguracja aktywności naszej, senioralnej, ale proszę Was najmocniej - zrywajcie się z tych wygodnych kanap, foteli, leżaczków itp sprzętu i przybywajcie do nas. Będzie się działo, musicie osobiście to przeżyć, a najlepiej wspólnie!


 "Jeszcze Polska nie umarła póki MY żyjemy! "  - tym się kierujmy i tak trzymajmy...

Do zobaczenia za tydzień - Majka

 

 

 

 

 



4 komentarze:

  1. Witaj Majeczko! Witajcie dziewczyny!Ja też czekam na wspólne "fikołki" ale teraz czekam na 2 dawkę szczepionki.Jak mnie wykończą to się zobaczymy 🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Reniu
    Ja też czekam na drugą dawkę i mam termin II szczepienia 19 marca. Zapewne potem uda nam się spotkać i jakoś uczcić tan moment.
    Zatem czekamy, ale żyjmy też...
    Pozdrawiam i do miłego
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  3. Majko! Majeczko! Pasowałoby potańczyć cichutko w Sektorze-3 gdzieś na górze przy muzyce powyginać śmiało ciało... przy tangach, walcach czy choćby spotkać się i pogadać "co by było, gdyby..." O'k? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sektor tymczasem jeszcze nie otwarty na nasze aż takie potrzeby.
    My się spotykamy w niewielkim gronie osób na gimnastykach w sali sportowej w szkole na ul. Jeleniej. Ale w Sektorze nadal obowiązuje totalne wyciszenie. Gdy coś się zmieni - to się natychmiast wszyscy dowiemy. Pozdrawiam Cię Czesławie i wyginaj śmiało ciao gimnastykując je - to też dobra wprawka do przyszłych tańców.
    Miłego tygodnia Majka

    OdpowiedzUsuń