piątek, 22 lipca 2022

Inna propozycja taneczna...

                                                                                         

 

Przestrzeń Trzeciego Wieku zaprasza 

                               Należy kliknąć w plakat, aby powiększyć...
 

                                                        ..takie różne a ładne...


                                             ...że nie mogłam się powstrzymać...


                                      

Wiele wakacyjnych serdeczności dla Was kochani - Majka



3 komentarze:

  1. witaj Maju
    pozdrawiam w tak pieknej porze roku jakim jest lato przesyłam pozdrowienia duzo zdrowia ,radosci i wszystkiego co najlepsze MARYSIA s

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbowałam wpisać ten komentarz i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam problem z kursorem, ale jest już ok.

    Marysiu,
    dziękuje za tak piękne i miłe życzenia dla mnie.
    Mam nadzieję że Ty także spędzasz te letnie miesiące relaksując się na własny sposób. Dziękuj, że pamiętasz o nas i o mnie.
    Serdecznie pozdrawiam Majka

    OdpowiedzUsuń