piątek, 17 marca 2023

Wiosna jest Kobietą - koncerty w marcu...

                                                           Kochani

Zbliża się wiosna, więc powinniśmy się dostrajać do niej, aby było pięknie, kolorowo i zdrowo! Zobaczcie tylko gdzie odbędzie się ten Koncert Przyjaźni Polsko - Węgierskiej. Oratorium Marianum, który to obiekt jest świeżo po remoncie i jest tam przepięknie. Czyż nie warto? Przecież to uczta nie tylko dla ducha ale i dla oka i dla wszystkich zmysłów...



                   Zwróćcie uwagę na terminy, 19 marzec to już w bieżącą niedzielę!

O bilety/wejściówki można zadbać telefonicznie powinny jeszcze być, sprawdźcie!

Miłego weekendu i do zobaczenia - Majka

 

 


2 komentarze:

  1. Maju, dziękuję za informacje o aktualnych wydarzeniach, o ciekawych książkach... Dobrze że ktoś taki jest wśród nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa, wzruszyłaś mnie tym pięknym zdaniem...
    Dla mnie to wielka sprawa, dziękuję kochana dziewczyno nasza.
    Ja piszę, a potem ta straszna cisza (zero reakcji) jest dla mnie trudna, jest dla mnie przykra, bo przecież robię to dla nas, a głównie dla Was. Pomyślcie jak Wy odbieralibyście taką wyłącznie CISZĘ! ???
    Dlatego każde słowo od Was jest dla mnie skarbem.
    Ewa, jesteś wielka! Dzięki stokrotne za ten "ludzki" głos.
    Tysiąc buziaków dla Czytelników i pa pa - Majka

    OdpowiedzUsuń