niedziela, 29 maja 2022

Czerwiec w Przestrzeni Trzeciego Wieku...

  Zobaczmy czerwcowe propozycje  w PTW:

                                                              ---------------------------

                                                                       
                                  
           ( Bukiecik dla Was z okazji Dnia Matki )

                                                      .............................................................

                                                              _____________________  

                        Kliknijcie tylko w tabele - aby je powiększyć...

                                                                                 









                                        

Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie...

Kochani, serdeczności ślę dla Was wszystkich. Ostatnie dwa tygodnie bardzo miałam absorbujące, moja wnuczka szła do I Kom.św. 21 maja, przyjechali zaproszeni goście również ci zza granicy, nasi najbliżsi w miejscu też stawili się kompletnie. Byli więc wszyscy ci co byli też na Chrzcie małej Mai. To było dla mnie wspaniałe przeżycie i niezwykłe spotkania po długim czasie pandemii. Nacieszyliśmy się sobą, i przytulali mocno stęsknieni. Ostatni goście wyjechali ode mnie dzisiaj i dopiero mam trochę czasu tylko dla siebie. Może uda mi się spotkać z Wami w czwartek w Tratwie? Bardzo bym chciała. Zobaczę jak mi wyjdzie z lekarzami i z rehabilitacją. Pozdrawiam Majka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz