środa, 1 czerwca 2022

Niezwykłe (!) spotkania...

 

 

"Lato, lato, lato czeka..."

 

 

 

Lato zbliża się do nas wielkimi krokami...

 








 

 

Kochani, nie mogłam rozwinąć tego załącznika do mojego tu wpisu, więc proszę, kliknijcie w plakat, aby powiększyć do odczytu i zobaczcie jakich będziemy mieć gości u nas we Wrocławiu, dla nas Seniorów, a potem ... oczywiście pobierzcie darmowe wejściówki w PTW IIIp. p.318, ewent. w okienku - OH KINO, bo uważam że bardzo warto! Osoby z ogromnym dorobkiem zawodowym, i zapewne będą mieli wiele do powiedzenia o sobie sami, a potem w czasie dyskusji - każdy z uczestników spokojnie może zadać swoje pytanie. Skorzystajcie. Zachęcam i pozdrawiam Majka

 .................................................................................

"Dzień dobry...  (cytat z informacji od Agnieszki)

W ramach Festiwalu Aktorstwa Filmowego i Festiwalu Reżyserii Filmowej odbędą się spotkania z aktorami i reżyserami w Restauracji INNDYGO, ul. Włodkowica 16, Poziom -1:

04.06.2022 (sobota) godz.15.00 - Daniel Olbrychski

06.06.2022 (poniedziałek) godz. 15.00 - Jan Nowicki

07.06.2022 (wtorek) godz. 15.00 - Feliks Falk

01 czerwca (środa) od godz.10.00 będziemy wydawali część wejściówek na w/w spotkania (ilość wejściówek jest mała) w Punkcie Informacyjnym PTW WCRS, pl. Solidarności 1/3/5 (pok.318)

Agnieszka Żebrowska, Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego, Przestrzeń Trzeciego Wieku , pl. Solidarności 1/3/5, pok.317"

........................................................................................................


 

    

 Nasza Ewa u naszej Dorotki - prezentuje nam piękno Natury. Chyba to są piwonie? Powiększyłam i są to róże. Jedne przepięknie pachną, drugie są takie wymowne.. W każdym razie są piękne, i są dla nas najpiękniejszym przesłaniem w stronę lata! Bardzo to lubimy.

 Wielkie dzięki Ewa, bardzo nas cieszy każdy przyjazny gest.

 

 

 

Fotkę j/w zrobiłam sama w ubr., a może to już 2 lata temu? na pikniku u naszej Dorotki...

 

 

2 komentarze:

  1. ..zrobiłam sobie sama problem, wylogowałam się nie chcąc, i co? katastrofa, za nic nie mogę się ponownie zalogować, ani napisać nowego posta. Muszę czekać na mojego syna może mi pomoże..
    Tymczasem, próbuję się przebić właśnie poprzez komentarz, za chwilę się okaże - czy mi się to uda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałam radę, ale dopiero dzisiaj i bez pomocy syna. Hura...

    OdpowiedzUsuń