środa, 10 sierpnia 2022

WYJAZD do WRZESZCZYNA

Dziewczyny,  zmienił się termin wyjazdu do Wrzeszczyna.
Pani prosiła o przesunięcie terminu naszego wyjazdu o jeden dzień bo taka wyniknęła sytuacja z jej stałymi klientami. Mam nadzieję, że nie zrobi nam różnicy jeden dzień a pani nie straci klientów w ten trudny czas. Ja jeszcze do każdej z Was wyślę smsa z wiadomością i proszę o potwierdzenie obecności w dniach 23, 24 i 25 sierpnia 2022 r.
Naszą część 200 zł jak już pisała Basia można wpłacać na konto stowarzyszenia. 
Pozdrawiam serdecznie w ten gorący czas i proszę o kontakt.
Ewa S.

1 komentarz:

  1. Halo Koleżanki
    Mnie ta zmiana nie robi różnicy, i tak musiałam przenieść zajęcia rehabilitacyjne z 25 sierpnia na potem tylko i już..
    Ale mam nadzieję, że innym podobnie, i że spotkamy się w zaplanowanym komplecie. Boże, jak ja się cieszę na ten wyjazd. To mój jedyny wyjazd urlopowy aż do października w tym roku, a potem zobaczymy co powie doktor. Tak więc rozumiecie sami.
    Pozdrawiam Majka

    Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń