czwartek, 1 grudnia 2022

Andrzejki Pomysłu na Życie.

 Do Świata Lodów na Andrzejki w środę 30.XI.br przyszło aż 21 osób, musieliśmy zsunąć 3 stoły. Było bardzo sympatycznie i wesoło, szczególnie w czasie czytania sentencji, które przygotowała i rozdała obecnym Ewa. Niektóre były naprawdę trafione. Obsługa była miła a kawa i inne słodkości bardzo dobre.

Kilka grupowych zdjęć z imprezy:




Oraz kilka  z Majki aparatu ( mniejsze grupki ):




Ciekawa jestem jak uda nam się impreza Mikołajkowa w piątek 2.XII.br o godzinie 10-12 w Sektorze 3?.


3 komentarze:

  1. Wow!
    Andrzejki wypadły znakomicie.
    Nie tylko z uwagi na liczną obecność, ale wspaniałą atmosferę, nasze dobre sprawdzone osobowe grono koleżanek i kolegów, pyszną (gratisową!) kawkę i inne zmawiane smakołyki. Ja zjadłam serniczek na ciepło! z gałką lodów i pitą śmietanka. A co, nieczęsto takie święta się zdarzają - więc poszłam na całość. Byliśmy zachwyceni sobą i zmienionym wystrojem Świata Lodów, spójrzcie na przepiękną tapetę, na której nasze grono na fotkach prezentuje się wspaniałe. Moja siostra (mieszka w Niemczech) najzwyczajniej była oczarowana naszą grupą, naszą elegancją i radością. I zazdrościła mi takiego wspaniałego grona, bo ja się oczywiście wszystkim pochwaliłam...
    Dziękuję kochani za przecudne spotkanie i życzeniem moim i naszym jest takich najwięcej. Od razu poczułam się zdrowsza i wszystkim taką kurację polecam. Pozdrówka Wam i do następnego spotkania
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekaw jestem jak wygląda joga, super inicjatywa dla seniorów! Widziałem również ciekawena zajęcia jogi we Wrocławiu od podstaw https://yogaport.pl/zajecia-jogi-od-podstaw/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..można przyjść, popatrzeć i zdecydować co dalej..
      :))

      Usuń