niedziela, 20 sierpnia 2023

Przestrzeń Trzeciego Wieku kończy wakacje...

 Zobaczmy co  PTW przygotowała dla nas we wrześniu 2023 r.

(pamiętajcie tu zaglądać, bo przecież we wrześniu rozpoczynają się  także Dni Seniora i wszystkie oferty jakie tylko do mnie dotrą - będę tu zamieszczać.)

Będą też w połowie października występy "Trubadurów" (darmowe bilety dla Seniorów) w Hali Stulecia, występy rozpoczną się wcześniej więc też wcześniej się kończą i... uwaga, ja będę w tym czasie w sanatorium i KTOŚ z Was musiałby to dopilnować, w ub.roku ja zorganizowałam i bilety rozdałam każdemu, chociaż sama wówczas być nie mogłam...

 


                                                     


 

Jeszcze jest sporo czasu, więc pogadam z najlepszymi koleżankami i zapewne pomogą Wam to zorganizować. Myśle że będzie wspaniałe, więc nie odpuszczajcie!

Pozdrawiam bardzo serdecznie Majka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz