czwartek, 5 sierpnia 2021

Czytajmy ! To takie cudowne przeżycia...

                        

                    

 Witam serdecznie

Drodzy, przeczytałam tak wiele książek, że nie staram się nawet ich wymieniać, nie o to zresztą chodzi, ale… Pomiędzy fabularnymi tomami przewija się ( od ok. 2 lat), co i rusz, kolejny, obecnie 4 tom z serii „Rozmowy z Bogiem” Neale Donalda Walscha. Książki tego autora z powyższej serii tłumaczone są na 37 języków świata i rozchodzą się w milionowych nakładach. Ich inspiracje dokonują fundamentalnych zmian w postrzeganiu  świata i wszechświata, a także w widzeniu własnego życia. W swoich podróżach spotykał ludzi spragnionych nowego, innego życia, przenikniętego spokojem i harmonią. Jego książki wychodzą takim ludziom naprzeciw...

 


Tłumaczą wszystkie skomplikowane idee świata i bardzo je prostują na nasz ludzki użytek. Wyjaśniają problemy kary za grzechy, które to pojęcie sami sobie wymyśliliśmy i sto innych dogmatów nie koniecznie rzeczowych a przecież obowiązujących. Mają formę cudownego dialogu Autora z Bogiem, to dialog prosty, ciekawy, rzeczowy i niezwykle logiczny. Dobrze jest to poczytać spokojnie, analizując swoje życie w kontekście… Serdecznie Państwu polecam. Ukoi i uporządkuje nasz rozbiegany i niezbyt spójny w rozumieniu światopogląd.

 

                                                        Najintymniejsze rozmowy z Bogiem...

ps. Moje wszystkie wcześniejsze 3 tomy są w czytaniu u moich przyjaciół. Gdy zaczną już do mnie wracać - służę i chętnie pożyczę je Wam kochani natychmiast – o ile tylko zechcecie! 

Spokojnych wakacji życzę i pozdrawiam serdecznie Majka

(A moja prawa ręka nadal ma się kiepsko i nie pomaga mi w czymkolwiek. Okropność! Zmuszona, piszę lewą ręką, schodzi mi dość długo, ale spotkać się z Wami zawsze warto - bo to dla mnie ogromna radość. No i wrócił do mnie wreszcie mój komputer po długim remoncie. Na pewno teraz będzie już tylko lepiej!)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz