piątek, 13 sierpnia 2021

Rozważania literackie cz.1.)...

 

Kim jesteś Boże?


 

 

 

 

 

 

Kim Jestem?
Jestem głosem wiatru
Ciepłem słońca srogą zimą
Niepowtarzalnym kształtem...
Doskonałością każdego płatka śniegu
Dostojeństwem wzlatującego orła
I niewinnością sarny w polu
Odwagą lwa jestem
I mądrością starożytnych (!)

 

 

Kryję się w każdym kwiecie
W każdej gwieździe w niebiosach
I na każdej planecie (jestem) która obiega                                                               
Każdą z gwiazd wszechświata
I w każdej tęczy jestem…
Wszędzie i zawsze
Bo nie ma takiej rzeczy którą nie jestem
(A wy i tak mnie nie znajdujecie
Bo tylko wydaje się wam
Że wiecie - Kim jestem...)
Mój byt jest wszystkim!
Wszystkim!

Całość jest moim wyrazem
A wszechność jest moją Naturą
Nie może zaistnieć coś
Czym nie jestem !

......................................................................

Każdy wers powyższego wiersza to wybrany przeze mnie fragment - cytat z "Rozmów z Bogiem" książki napisanej przez Nathana Donalda  Walsch’a. Fragmenty dialogu jw - w doskonałym przekładzie Sławomira Studniarza.

................................................................................................................ 

Kochani, chciałam abyście też poznali ten piękny fragment dialogu. Powyższy (-), dotyczył treści z tomu 3. Obiecuję, że gdy tylko napotkam równie piękny, myślę nawet, że natchniony tekst – też go tutaj przedstawię dla Was . Ja osobiście jestem nim urzeczona. sami poczytajcie czyż nie brzmi to jak najczystsza poezja? Pozdrawiam serdecznie, dalszych zdrowych i spokojnych wakacji życzę - Majka

 

2 komentarze:

  1. W Jubileuszowych wspomnieniach zgodnie z zapowiedzią: dodałam jeszcze dwa zdarzenie. Zaglądnijcie tam proszę. Pozdrawiam serdecznie wszystkich Czytelników Majka

    OdpowiedzUsuń