niedziela, 27 lutego 2022

Oczekiwanie na..

 Przebudzenie

 


 

 

 

 

 

 

Jeszcze noce ciągle mroźne

Jeszcze chłodne wiatry wieją…

Ale serce się wyrywa ku słonecznej stronie

I nakręca czas czekania w pozimowe odrodzenie

………

 

A czekając już czujemy

Ten szczególny zapach Ziemi

Naszej polskiej bo rodzimej Ziemi...

Z jej wiosennym poruszeniem przebudzeniem

Z pierwszą burzą czasem bardzo groźnym grzmieniem

I z wszystkimi tej natury urokami i pieśniami

Z jej historią tradycjami i spokojem...

Z romantycznym roztkliwieniem!

Z najmocniejszym serca biciem

Patriotycznym..

 

W taką cudną porę Wiosny

„ k t o ś ” naruszył wyjątkową boską ciszę

Także ukochany przez nas wszystkich POKÓJ!!!

Bez pardonu i bez czyjejkolwiek zgody...

Mimo pamiętanych i bolesnych ran

Mimo rozpaczliwych głosów

N I E !!!

 .......................

Boże!

Daj opamiętanie

Proszę, przywróć nam normalność...

Słuchaj kochających pokój !

O to tylko proszę!

 


 

 

 

 

 

 

...........

Przeglądałam rok 2016 do kolejnych naszych wspomnień i wykorzystałam zapisane już  fotki z wycieczki do Szklarskiej... Sama - osobiście - czuję się kolejne "ciut' lepiej, ale proszę Wszystkich! abyście pamiętali o badaniach przeciw osteoporozie, o czym ja nie pamiętałam tak, jak powinnam, czyli w naszym wieku o badaniach corocznych! to są słowa lekarza ortopedy. Skutek tego u mnie jest opłakany. Dlatego proszę Was - pamiętajcie! Pozdrawiam serdecznie - Majka

6 komentarzy:

  1. DROGA MAJU
    PISZESZ BARDZO PIEKNIE I O ZBLIZAJACEJ SIE WIOSNIE O NOWYM ZYCIU
    PRAWDA WIOSNA, WSZYSTKO ROZKWITA ŻYC SIĘ CHCE KWIATOM A MY JAK SIE CZUJEMY CZY JUZ CZUJEMY JA
    JA NP POSIAŁAM W DONICZKACH JUZ POMIDORKI WYCHODZA PIEKNIE .BARDZO LUBIE NA NIE PATRZEC JAK Z DNIA NA DZIEN CORAZ MOCNIEJEZE
    TY TEZ BĄDZ CODZIENNIE MOCNIEJSZA BIERZ SIE W GARSC , MUSISZ WROCIC DO ZDROWKA A OSTEOPOROZA BA TRZEBA O NIEJ PAMIETAC .BYC POD KONTROLA LEKARZA CAŁY CZAS BIERZ LEKI A BEDZIE DOBRZE
    CZEGO CI ZYCZE Z CAŁEGO SERCA
    POZDRAWIAM MARYSIA S .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie napisane...
    Dziękuję bardzo Marysiu. Czuję po Twoich pomidorkach, że wiosna kroczy w naszą stronę i nikt/nic jej nie zawróci. Ja też niczym ptaki wiosna - będę wracać wkrótce do swojego domku.
    Mam się kolejne ,,ciut" lepiej. Wolałabym większe i szybsze postępy, ale po wizycie u ortopedy mam nadzieję na rehabilitację, choć nie jestem tego pewna. Gdy bym zaczęła rehabilitację kręgosłupa może byłoby szybciej do przodu. Tymczasem cieszę się z wiosennego słońca i bywam już na spacerach. Jest więc do przodu kolejny kroczek. Dziękuję Marysiu że bywasz u nas pomimo tylu zajęć. Pozdrawiam Cię serdecznie Majka

    OdpowiedzUsuń
  3. ..nie wiem, co się dzieje...
    Pisze kusz czwarty raz i mi uciekają komentarze. Pisze z komórki i jeśli dalej tak będzie to muszę koniecznie z laptopa mojej wnuczki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..zapisały się wszystkie i musiałam trzy usunąć, teraz chyba już jest ok...

      Usuń