środa, 16 lutego 2022

Ta - która umiera ostatnia...

 

Nadzieja

W rozpaczy...

W trudach codzienności

W pokonywaniu niemożliwego

Szukaj  coś - czego się uchwycisz...

Co pozwoli zawalczyć o kolejne jutro...

O jeszcze następny dzień

Nieważne dlaczego!

(...może Bóg nas wtedy wspomaga?...)

Ale łapiesz się wówczas każdej ostateczności

W czasie kiedy już czujesz swoje spadanie na dno...

Chwytasz wtedy każdą - nawet najcieńszą nić

Niepewną wątłą i bardzo kruchą . . .

Ale czepiasz się jej kurczowo

Jeśli tylko dasz radę ją utrzymać...

Zwyciężysz!

Może za dzień za tydzień czy miesiąc

A może dopiero za rok ???

Ale....


Ta nić - to NADZIEJA

Która ratuje nas z otchłani

Z absolutnej rezygnacji cierpiącego

Z odpuszczenia sobie trudów beznadziejnej walki

Z lękami cierpieniem i niepokojami życia

Ta nić - to prawdziwy cud Natury

 Ten cud - to Życie

---------------------

 Życzę wszystkim zwycięstwa w trudach każdej walki. Mnie się (mam nadzieję) udało, choć jeszcze wiele miesięcy walki przede mną, ale przyznam, że było bardzo, bardzo trudno, a cierpienie chwilami stawało się nie do zniesienia. Gdyby nie moje dzieci - poddałabym się. Piszę to, aby uświadomić sobie, a innym też, i aby doceniać swoje rodziny. Kochani, to największy skarb. Nie dobra materialne, nie konto w banku, ale najbliższa nam kochająca nas i kochana przez nas rodzina. Jedynie tu - zawsze można liczyć na prawdziwe i bezinteresowne wsparcie. Przepraszam, ale musiałam to napisać...
Pozdrawiam - Majka 

12 komentarzy:

  1. Dziękuję...
    Krysiu, nie zawsze tak było, nie chcę już wspominać najtrudniejszego czasu, ważne że minął. Cieszę się na Twoją tutaj wizytę i miłe słowo wsparcia. Pozdrawiam serdecznie i do następnego usłyszenia - Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. Majeczko! Jak dobrze że już jest, Nadzieja.
    Czekam na Wiarę - w powrót do formy -wraz z wiosną!
    Renata

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie to powiedziałaś Reniu...
    "Wraz z wiosną", też mam takie wrażenie, że gdy tylko nadejdzie wiosna, wszystkie problemy odsuną się od nas i ode mnie też, i..że na zawsze(!), albo że całkiem znikną. Oby tak się stało. Miejmy Nadzieję, to ogromna motywacja dla życia. Każdego z nas. Dziękuję Renatko, za nadzieję i wiarę. Dziękuję za uważność dla naszego bloga i wiele serdeczności dla Ciebie ślę - Majka

    OdpowiedzUsuń
  4. Majeczka jestem z Tobą jesteś dzielna będzie dobrze dziękuję za piękne wiersze zdrówka zdrówka Basia B

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu
    Jesteś skarbem. Udało się napisać i jest wspaniały komentarz. Kochana wcześniej gdy rozmawiałyśmy - nie było jeszcze. Dziękuję.eiele serdeczności 🌹 dla Ciebie majka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkim Wam kochani, czytającym licznie! moje wiersze i różne (mam nadzieję dobre i ważne) przesłania serdecznie dziękuję. I zawsze zapraszam do saloniku literackiego gdzie będę się starała pisać coś nowego. Do następnego uslyszenia Majka

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Maju
    nie miałam czasu zagladać do saloniku ,ale dzisiaj sie zebrałam w siły .
    mam tez duzo zajec rodzina dom ,działka aktywnoSc fizyczna fitness ,ale pisze CI bo sumienie mnie gryzie ze musze CIE WESPRZEC W CIRPIENIU
    pAMIETAM JAK POZNAŁYŚMY SIĘ W sEKTORZE NA WYCIECZCE ,ZARAZ cIE POLUBIŁAM wiec martwie sie tym co Cie spotkało ,ale tez ciesze sie , ,ze sie niE poddajesz .musisz sie trzymac pamietaj wszystko złe przemija
    cierpienie tez sie skonczy
    musisz byc taka aktywna jak byłaś pomocna ,bo któz ja nie TY A WIEC ZYCZE CI DUZO ZDROWIA .NADZIEJI ,JAK PISZESZ --ona nigdy nie zawodzi. trzymam Cie mocno za reke
    BADZ ,ZDROWA PISZ PIEKNE WIRSZE
    DZIKUJE ZA TE ,KTORE JUZ SA
    Z POZDROWIENIAMI
    mARYSIA s.
    .

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry Marysiu
    Tyle serdeczności w jednym komentarzu dawno nie czytałam. Miło mi i bardzo dziękuję. Cieszymy się że do nas zaglądasz w miarę systematycznie i nie tylko dla mnie, ale ciekawią Cię tez różne sprawy Babiego Lata. W W ubr obchodziliśmy 10-Lecie naszego Stowarzyszenia i świętowaliśmy ten czas na wycieczce. Było super. Wiem że masz dużo zajęć, ale przemyśl sobie przynależność do naszego Stowarzyszenia. Jest wiele atrakcji. A nam byłoby bardzo miło mieć Ciebie w naszym gronie. Raz jeszcze dziękuję za mocne wsparcie i przytulam serdecznie
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  9. Majeczko, dołączam się do wszystkich powyższych życzeń dla Ciebie. Trzymaj się dzielnie i wracaj do nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, jesteś niezawodna..
      Dziękuję bardzo. Potrzebuje każdego wsparcia, bo nie jest łatwo. Ale już lepiej. 8 marca mam wizytę kontrolną u ortopedy prowadzącego. Boje się bo nie wiem jak będzie. Oby lepiej i wtedy zaczęła bym dopiero rehabilitację...
      Pozdrawiam 💕 i najlepszego życzę Majka

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń