środa, 8 czerwca 2022

 WYJAZD   INTEGRACYJNY  I  WALNE   ZEBRANIE

Dziewczyny  wysłałam  już  rezerwację  na  nasz  pobyt  od  22 do 24 sierpnia  w  agroturystyce   Kowalowe Skały  w miejscowości  Wrzeszczyn  oddalonej 10 km od Jeleniej Góry.  Czekam  na potwierdzenie od pani  i na wpłatę zaliczki.  Mamy  też  obiecany seans w grocie  solnej  dla  każdej  osoby, zobaczymy ...    Inny termin  niestety  nie  wchodził  w grę.  W  większości  agroturystyk  w  okresie   wakacyjnym   organizuje  się  pobyty  tygodniowe.  Żeby  zmniejszyć  koszty  planujemy  we  własnym  zakresie  dojechać  do  Wrzeszczyna.  Od  jutra   będę  wysyłąć  do każdej z  Was  smsa  z  zapytaniem  o  chęć  uczestnictwa  w  wycieczce.  Proszę  potwierdzić  swój  udział   abyśmy  ostatecznie  wiedziały  ile  osób  pojedzie.



 

  


3 komentarze:

  1. Hip hip hura!
    Ale super sprawa. Dzięki Dziewczyny za to, co Wam się udało załatwić. Wyjazd potrzebny jest bardzo. A integracja|? to coś prawie że - wyłącznie dla nas... Ja się tak nastawiłam na wyjazd, że nic nie ma prawa mnie zaskoczyć. Mam tyle i takie rehabilitacje, że więcej i lepszych już być nie może. Bywajcie zatem i do usłyszenia. Tysiąc buziaków dla wszystkich i pa pa Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Maju za tę radość, wpisuję Cię na listę, smsa z informacją dostaniesz.

    OdpowiedzUsuń