czwartek, 6 października 2022

Doświadczanie trudnych chwil...

(...szczególnie w obliczu tragedii pamiętaj...)

Nigdy nie jesteś sam!


 

 

 

 

 

 

 

 

..................................

Największym wówczas wyzwaniem
Stanie się wyciszenie serca i umysłu
I wniknięcie w głąb własnej duszy
Czas jakby zwalnia swój bieg
Ogarnia nas dziwny spokój
A niepokój zanika
 ...............................

I usłyszysz wówczas Mój głos:
„ Nie lękaj się! Gdyż jestem z tobą „
W każdej nawet najczarniejszej godzinie
Będę ci pocieszeniem pomocą i światłem
W czas najtrudniejszej próby będę twoją siłą
A ty – miej tylko dla Mnie ogromną wiarę!
A Ja już sprawię…
Że spoczniesz wówczas na łąkach zielonych
Przywiodę cię na brzeg spokojnej wody
Pokrzepię twą duszę i poprowadzę...
Ścieżkami prawości przez wzgląd
Na Moje Imię i na Moją jedność z tobą  
I choćbyś kroczył doliną cienia!
Nie obawiaj się zła żadnego
Gdyż Ja jestem z tobą!
Szykuję dla ciebie wielką ucztę
Twój puchar przelewać się będzie…
A Moja łaska i Moje dobro dla ciebie
Towarzyszyć Ci będą przez wszystkie twoje dni
Aż kiedyś zamieszkasz w Moim domu
Bo w Moim sercu byłeś i będziesz
Teraz i na zawsze…

 



 

 

 

 

 

Bo jesteś Moim największym dziełem
I … najdoskonalszym
Dzieckiem Moim
………………………
(Tom II str.198.)

………………………………………………….
Przypomnę tylko, że wykorzystuję w tej poezji książki (proza) Neale Donalda Walsch’a  „Rozmowy z Bogiem”, którą czytam po kilka razy i co rusz znajduję słowa i zwroty, które bardzo do mnie przemawiają. Dlatego też dzielę się z Wami – moimi optymistycznymi przemyśleniami w temacie jak wyżej. Może Wam też się spodobają? Serdecznie polecam te książki. Napisano 9 tomów, ale na język polski przetłumaczono dopiero 3 tomy. Mam je wszystkie, wielu osobom pożyczałam i gdy wracają, znów je czytam i ponownie znajduję takie momenty, wobec których nie mogę przejść obojętnie. Stąd też takie moje jw. przemyślenia.
Pozdrawiam - Majka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz