piątek, 7 października 2022

Witam,

 wszystkie osoby chętne na kontynuację ze mną nauki języka angielskiego. Te które nie zgłosiły się do mnie telefonicznie, powiadamiam tą drogą, że możemy już spotykać się regularnie od przyszłego piątku. Na usprawiedliwienie, dlaczego nie zaczęłam wcześniej, wyjaśniam, że byłam współorganizatorką konferencji naukowej, która odbyła się w dniach 29-30 września na Uniwersytecie Trzeciego  Wieku. A aktualnie jestem współorganizatorką XIV Kongresu Kobiet, który tym razem odbywa się we Wrocławiu jutro i pojutrze.( Osoby, które nie zdążyły zarejestrować się na Kongres zapraszam jutro w godz.9.00-9.30 do Hali Stulecia. Będę w rejestracji, dopiszemy Was. Zapraszam gorąco, będzie wiele znanych osobistości m.in. Olga Tokarczuk, Agnieszka Holland i in.)

Elżbieta Anna Sarek

3 komentarze:

  1. Elu, witaj
    Pierwsza taka informacja dla nas, bardzo cenna, dziękuję...
    Szkoda że nie podana z nieco większym wyprzedzeniem. Niestety poczynione wcześniej plany mnie uniemożliwią skorzystanie takiej wspaniałej okazji. Ale może inni? Elu, a może potem kilka informacji tu na blogu - dla nas? Byłoby miło, i zapewne ciekawie. Widziałam Ciebie (roześmianą i szczęśliwą na fot.) na UTW, gdzie uczestniczyłaś w konferencji 29-30 września, ale relacje o tym bardzo ciekawym wydarzeniu wyczytałam na blogu Krystyny Z.
    Pozdrawiam Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. Majeczko, ja nie mam tak lekkiego pióra jak Ty, czy Krystyna, więc poczytaj sobie u Krysi na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu - dziękuję za komplement...
    Uważam jednak, że sama masz bardzo rzeczowy i miło czytający się styl. A przecież o to chodzi. I nie bądź taka skromna Dziewczyno nasza! Poczytałam u Krysi... i to co się u Was działo to była "bomba!". Takie rewelacje wszystkich zainteresowałyby. No, alej a nie mogłam o tym napisać, nie byłam i jeśli pisałabym to nie byłyby to info z pierwszej ręki. Miłego dnia życzę Majka
    Zobaczymy!

    OdpowiedzUsuń