środa, 4 stycznia 2023

Czym PTW wita nas w 2023r.? (plus moje obiecane)...


Zobaczmy styczniowe propozycje PTW, 

(a zaraz poniżej pozostałe fotografie z  naszego "opłatka" w ubr)...

..................................................................................

                                           ..........................................................................

 Zobaczcie tylko ciąg dalszy naszej WIGILII w grudniu 2022. Bawiliśmy się znakomicie, a ponadto grupa nasza prezentuje się tak ładnie, świątecznie i uroczyście, prawda? A bardzo młoda grupa I językowa (angielski), w której uczestniczyłam dopiero trzy razy, pokusiła się o odważne odśpiewanie pięknej kolędy po angielsku. Mnie się te akurat zdjęcia najbardziej podobają, bo uwaga! - ja w ogóle nie rozumiem co śpiewam, ale  razem z Koleżankami pod dyrekcja Eli, tak bardzo się starałam, że chyba to widać??? Życzę wszystkim podobnie dobrej zabawy i serdecznie Was kochani pozdrawiam już w Nowym Roku! Majka


Jasiek, widzę po minie, że absolutnie nie wierzysz że uda mi się jakąkolwiek fotkę zrobić. a tymczasem zobacz tylko - ile?...

Maryniu, jesteś kochana z tym pięknym uśmiechem...


Popatrzcie tylko na tę wspaniałą naszą Grupę, no przecież serce rośnie. Nawet Janek S. (z lewej) nie objęty w grupie, a ułożył dłonie w piękne serduszko, a Marysi F.(z prawej) kawał głowy zostawiłam, ale dobre chociaż tyle. Sama jestem autorką fotki, a więc oczami tylko, ale jestem. Pozostali byli tam gdzie być musieli! w danej chwili...


Dorotko, zasłużyłaś sobie na bodaj jedno solo...



 


No kochana, radośniej być już nie mogło...





Tereńko, nie zamartwiaj się wszystkim, będzie dobrze, obiecuję...

 



Musiałam nieźle przekręcać, skoro Ela sprawdza, czy mam na pewno tę samą kartkę co inni...





Nie wszystkie fotki są bardzo udane, ale zamieszczam wszystkie jakie zrobiłam, zobaczcie, jeśli coś Wam się spodoba - skopiujcie sobie, będzie miła pamiątka.

 

 


1 komentarz:

  1. Wszystkie fotki są z mojego aparatu, ale uwaga: te na których nasz chór śpiewa po angielsku - wykonała Basia B. Dzięki Basiu i zobacz tylko jak pięknie wyszły... Ewa zarażała nas wszystkich radością. A Basia S. cudownie podzieliła się z nami opłatkiem i świątecznymi życzeniami. Kochani, uważam że co jak co - ale świętowanie wspaniale nam wychodzi! Świętujmy więc najwięcej. Tyle ile tylko się da - bo radości nigdy zbyt wiele...
    Pa Majka

    OdpowiedzUsuń