wtorek, 17 stycznia 2023

Pamiętacie? Karnawał trwa ! . . .

 JAK SIĘ BAWIĆ - TO SIĘ BAWIĆ ! ! !


 Dzień dobry kochani

Dzień dobry w KARNAWALE,  czyli w okresie kiedy nie tylko możemy, ale powinniśmy się bawić. Bo jak nie teraz to kiedy? Pytam i natychmiast odpowiadam dyplomatycznie: otóż teraz (!), bo "potem" możemy zwyczajnie nie zdążyć! tak, tak, dobrze słyszeliście.Takie spotkanie się w karnawale w Świecie Lodów nie wymusza na nas tańcowania do upadłego. Ale posłuchać dobrej mużyki w klimatycznym i miłym miejscu? czemu nie? I do tego we własnym towarzystwie, znanym, lubianym i sprawdzonym gronie? Czemu nie? W kwocie wejścia za 25 zł jest miejscówka siedząca, skromny ale minimalny poczęstunek i znakomita muzyka na żywo! No i co Wy na to? Ja jestem zdecydowana, potrzebuję chętne osoby i już mogę zrobić rezerwację (przy stoliku wyłącznie dla nas) i tylko kiedy? 24 lub 31 styczeń, takie dwa terminy zostały. Bawimy się od godziny 17.00 do kiedy nam się spodoba.

Zbliża się Dzień Babć i Dziadków, możemy sobie sprawić prezent sami nie czekając na zmiłowanie...

 

Mam absolutną nadzieję na Was, że nie zawiedziecie! Dajcie tylko znać co o tym myślicie?

Serdeczności śle dla NAS wszystkich - Majka 

 

 

5 komentarzy:

  1. Brawo Majka za inicjatywę i pomysł karnawałowy! Widać, że się dobrze czujesz a to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miły głos..
      Staram się, chciałabym bardziej nas rozruszać ale jak widać nie jest łatwo... Ja się tam łatwo nie poddaje więc nie liczcie moi drodzy że macie mnie z głowy. Mam już kolejny pomysł i zaraz go przedstawię.
      Basiu, nie podpisuj się PnŻ ten bo mam wrażenie że gadam że ścianą? Pozdrówka 🌹 kochani. I pa 🙋‍♀️💕 Majka

      Usuń
  2. Jak przeglądam swoją pocztę a potem zaglądam i piszę na blogu to jest podpis Basia Sendal. Jak jestem akurat na poczcie stowarzyszenia i potem wchodzę i piszę na blogu to jestem Pomysł na Życie ( PnŻ ).

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak Cię kochamy Basiu...
    Czasem zdarzają się różne takie dziwności, ale to w niczym nie umniejsza naszych świetnych relacji. Miłej niedzieli życzę - Majka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem dzisiaj na uroczystym obiedzie z okazji Dnia Babci i jestem przeszczęśliwa. Może kiedyś przy okazji podaże kilka fotek? Moja wnuczka mnie nie odstępuje na krok, a duże dzieci dzisiaj się mniej liczą, choć słono płacą (!)...

    OdpowiedzUsuń