czwartek, 23 września 2021

Jesienna Aktywizacja dla Seniorów i nie tylko...

ZAPROSZENIE

 


 

 

 

 

Dzień dobry

Ze względu na duże zainteresowanie warsztatami Wakacyjna Aktywizacja Seniorów, a także z uwagi na Wasze potrzeby i bardzo pozytywne opinie ( za co bardzo dziękuję poprzednim Grupom) Miasto wyraziło zgodę na uruchomienie do końca roku tych samych warsztatów dla dwóch kolejnych grup. W związku z tym zanim uruchomię proces rekrutacji oficjalnej, wysyłam do Was zapytanie, czy spośród  Waszych znajomych są chętne osoby, które chciałyby wziąć udział w warsztatach "Jesienna Aktywizacja",  które odbędą się na przełomie października i listopada?

Jeśli tak, to zapraszam, proszę podajcie mój numer telefonu:)) i oczywiście z góry bardzo dziękuję za pomoc w tym względzie.


Pozdrawiam, Joanna Pomagruk, Fundacja "Przystań Dialogu", ul. Jaworowa 30/5 , 53-123 Wrocław, tel: 666 281 729

e-mail: fundacjaprzystandialogu@gmail.com

 

REGON 387297170 NIP 8992887452 KRS 0000864713

...........................................................................................................................

Takie Zaproszenie wystosowała pani Asia Pomagruk  do uczestników Grupy I, i m. innymi do mnie, a ja kieruję je do Was.  Macie Kochani podany jej nr telefonu, skontaktujcie się, popytajcie o szczegóły i poproście, to Asia wyśle Wam na mejla cały program tego wspaniałego projektu. Ja uczestniczyłam, jestem zachwycona i wszystkim polecam serdecznie, bo naprawdę bardzo, bardzo warto. To są wg mnie - "wczasy psychologiczne"każdemu potrzebne, więc nie zastanawiajcie się zbyt długo. Można się na mnie powołać.  Pozdrawiam Majka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz