czwartek, 2 września 2021

WYCIECZKA DO PIEKAR na pieczone ziemniaki .... u DOROTKI

 KOLEŻANKI  jesteśmy zaproszone przez Dorotkę do  Piekar  na pieczenie ziemniaków  i nie tylko...

i  zaplanowaliśmy to na 14 września  br .   Jedziemy samochodami; Irenka K. ma już 3 pasażerki,  a ja

 mogę zabrać 3 osoby  i będę czekała  na parkingu przy Bodziu o godzinie 10.30 .

Jeżeli  ktoś pojedzie pociągiem  to oczywiście podjedziemy gdzie będzie trzeba i podwieziemy do

 Dorotki.

Wyślę jeszcze dzisiaj sms-y  do wszystkich i proszę o odzew, abyśmy mogły Dorotkę  poinformować 

o ilości osób na spotkaniu. Ja wszystkich serdecznie zapraszam bo jak pokazało nasze spotkanie 

wyjazdowe   jesteśmy  otwarci na imprezy w naszym  gronie.    

Do zobaczenia    : )     Ewa


  



1 komentarz:

  1. Jakie to miłe że " ta Dorotka, ta malutka...." zaprosiła nas ponownie. jaka kochana, że pomimo taka gromadką!... Dorotko kochana - dziękujemy. Ewa super informacja. Ja nigdy nie miałam okazji być bo tak się splatało i jeśli tylko jakieś licho nogi mi nie podstawi 0- Jadę!!! I w takim razie do zobaczenia Kochani. Tymczasem pozdrówka dla Wszystkich serdeczne - Majka

    OdpowiedzUsuń