środa, 6 kwietnia 2022

Nowinki ze Świata i z Rybackiej...

 W I O S N A



 Dzień dobry

Zobaczcie proszę, tę poniższą propozycję, jest dość oryginalna. Kilka lat temu sama chodziłam na chór katedralny przez ponad dwa lata. I jako ALT, bez żadnej wybitności - bardzo, ale to bardzo poprawiłam swój "wokal" choć brzmi to groteskowo, ale uczciwie Wam to mówię - bo tak było i to jest fakt...

.............................................................

Pomyślcie nad tym w formie zabawy, takiej trochę rozrywki. Ja poszłabym na pewno, ale jeszcze nie mogę niestety, Was przynajmniej staram się zachęcić...

 


 .......................................................................................................


 .............................................................................................
 
Może jeszcze dość chłodna, ale jednak Wiosna !
Cieszmy się nią, tyle nadziei nam pozwala mieć, zaczyna być piękna i bardzo kolorowa, szczególnie gdy świeci słoneczko. A tych słonecznych dni trochę już było. Ja też wychodzę na spacery i udaje mi się zrobić nawet do 1500 kroków, co jest nie lada wyczynem i bardzo jestem z siebie dumna. Wyniki tomografii kręgosłupa nie są jeszcze zadowalające i gorset cało dziennie przedłużono mi na kolejne dwa miesiące, tj do końca maja. Było trudno... i przykro (!),  ale mój syn mnie pocieszał, że mam patrzeć na ogromną różnicę między tym co było, a tym co obecnie udało mi się wypracować i wyćwiczyć i pogodziłam się z takim "wyrokiem"..


Ponadto...
odwiedziły mnie Koleżanki: Basia, Renia i Terenia, dostałam kwiateczki i upominki i mogłyśmy się przytulać, nacieszyć sobą, nagadać, pośmiać, a ja też mogłam powiedzieć więcej szczegółów nt. mojego stanu. Było miło i uroczo. Ucieszyłam się tym spotkaniem bardzo. Tym bardziej, że dziewczyny były zachwycone moim zewnętrznym wyglądem, co dla mnie jest ogromną motywacją.  Dzięki kochane Dziewczyny! Rozpoczęłam już rehabilitację i trochę - może więcej niż trochę, mam wymuszonego ruchu i dojazdów (najczęściej taksi) albo moje dzieci czasem dojadą do mnie i mnie podwiozą, inaczej nie poradziłabym sobie jeszcze ze swoimi możliwościami dojechać na Swobodną - sama. Cieszę się zabiegami, mam nadzieję że będzie coraz sprawniej.
 ........................................
 

I tym optymistycznym akcentem żegnam i pozdrawiam serdecznie
 Majka

2 komentarze:

  1. Majko, cieszą mnie takie wiadomości. Przyjaciele i wiosna przynoszą radość.

    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu
      Mnie też cieszą, choć wg mnie zbyt długo czekam na te dobre postępy. Może w tym wieku wszystkim nam się tak spieszy? a realizacja naszych marzeń tak się wydłuża? Wiosna jest - nieodwracalna, Musi przyjść, ale inne nasze życzenia i oczekiwania - wcale nie...
      Udanego tygodnia życzę
      Majka

      Usuń