piątek, 22 kwietnia 2022

Walne Zebranie Pomysłu na Życie.

 Walne Zebranie członków stowarzyszenia Pomysł na Życie za 2021r ( sprawozdawcze ) planujemy zrobić, wzorem ubiegłego roku, w sierpniu br na wyjeździe ( w tym roku sprawozdawczość jest przesunięta o 3mce, tak że zebranie walne możemy zorganizować do końca września - ze względu na koronawirusa, już trzeci rok ).

Wyjazd byłby z 2 noclegami i zorganizowanym dojazdem. Koszty wyjazdu pokrywaliby w połowie członkowie i Stowarzyszenie ( trzeba się liczyć z osobistym kosztem ok. 150 zł / uczestnika ).

Ewa znalazła następujące miejsca:

1. Agroturystyka " Austeria " , Staniszów k. Jeleniej Góry,

2. " Storczykowe Wzgórze " , Nowa Wieś Wielka , Góry Kaczawskie,

3. " Karpnicka Struga" , Bobrów k. Jeleniej Góry i

4. " Karkonoska Chatka" , Kostrzyca k. Karpacza.

Koszty wyjazdu i termin zależą od ilości uczestników.

Przemyślcie propozycję i zgłoście swój akces na zebraniu w piątki w Sektorze 3 ( godzina 10-12 ) lub telefonicznie do mnie ( 692479524 ) lub Ewy ( 609849588 ).                  ).

2 komentarze:

  1. Dzień dobry
    Pomysł jak wyżej, uważam za wspaniały.
    Tak też sugerowaliśmy po wyjeździe w ub. roku. Dopłata sugerowana dla nas za dwa noclegi i prawie trzy dni, jest znośna, osobiście uważam nawet że bardzo korzystna. Więc ja jestem absolutnie na TAK - dla tej propozycji. Natomiast proponowane miejsca z nazwy są ładne, a nawet romantyczne, ale nic więcej o nich mnie nie wiadomo. Wobec powyższego sugerując się najbardziej romantyczną nazwą - i stawiam na: "STORCZYKOWE ZWGORZE" bo brzmi cudownie... Ale jeśli Ewa wie coś więcej (...), to na pewno wybierze dla nas najbardziej stosowne miejsce, tego jestem pewna, bo przy braku jakiejkolwiek informacji, my obecnie nie wiele możemy...
    Dziewczyny dzięki za super propozycję.
    Pozdrawiam, zachęcam serdecznie wszystkie Koleżanki i mam nadzieję, że do września br. może ja też dam radę?
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie! Bardzo się cieszę z tej propozycji i oczywiście jestem na TAK. Jeśli chodzi o proponowane miejsca to przejrzałam wszystkie i dla mnie najwygodniejsza jest Austeria k.Jel.Góry. ma też najlepsze opinie.Ale wszystko przed nami! Renata K

    OdpowiedzUsuń