niedziela, 15 sierpnia 2010

Pozdrowienia z wakacji

Pozdrawiam uczestników i organizatorów Turnusu 1 Babiego Lata z moich wakacji w Chorwacji a konkretnie w Opatiji - stolicy zatoki Kwarnerskiej na Istri.
Oprócz mnie sto lat temu lubił tu wypoczywać i "figlować" Franz Josef ze swoją kochanką Angioliną.
Może na szczęście, bo wybudował piękny 20 km deptak wzdłuż morza z Opatiji do Lovranu ( na zdjęciu idę nim właśnie ) , park z pałacem dla swojej lubej i piękne rezydencje hotelowe.


Widziałam też akcenty polskie : pomnik Sienkiewicza i Piłsudskiego - oni też byli widocznie miłośnikami tego miejsca i ciepłych kąpieli.
Jestem ciekawa jak Wy spędziliście wakacje i co ciekawego, być może , u Was się wydarzyło?.
Do zobaczenia 1 lub 20 września.

9 komentarzy:

  1. Coś nie udało mi się wkleić zdjęcia. Muszę jeszcze nad tym popracować.
    Pozdrawiam jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Basiu - dziękujemy za pozdrowienia!

    Co do zdjęcia - aby dodać fotkę do powyższego posta, raz jeszcze wyedytuj swoją wiadomość (tak samo jakbyś chciała coś do niej dopisać czy poprawić - pkt. 7 z instrukcji obok), a następnie kliknij ikonę 'Wstaw obraz' (mały obrazek znajdujący się po prawej stronie opcji Link). Później wskaż miejsce na dysku komputera, w którym zapisałaś swoją fotkę - i gotowe :)

    Pozdrawiam i miłego urlopu!
    Sebastian:)

    PS.
    Jeżeli coś się nie uda, możesz podesłać mi zdjęcie mailem, a ja je wstawię :) A podczas szkolenia wspólnie przetrenujemy dodawanie fotek do wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczyłam Sebastianie na Twoją pomoc. Bardzo dziękuję!!!.
    Właśnie próbuję dodać zdjęcie wg Twoich wskazówek ale mam problem, bo po wybraniu zdjęcia i wstawieniu go w ekran " Dodaj obraz ze swojego komputera" , klawisz na dole tego ekranu " Przekaż obraz" jest niepodświetlony , nieaktywny i zdjęcie nie wchodzi w posta. Wobec tego prześlę je mailem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gotowe :)

    Ech - jak patrzę na tą fotkę to zazdroszczę takiego słonecznego i smacznego urlopu... Zwłaszcza, że we Wrocławiu dni coraz krótsze, wieczory mokre i chłodne, i jakoś tak jesienią pachnie ;)

    Pozdrowienia!
    S.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki !
    We wrześniu przećwiczę z Tobą wstawianie zdjęć.
    Jeśli nie urlopu to pozytywnej pracy życzę.
    Pazdrawiam
    B.S.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uczymy się właśnie na Tobie:) Basiu jak dodawać komentarze.
    Basia N. Basia G. Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zaszczycona, że na mnie ćwiczycie. Fajnie Wam poszło !. Teraz kolej na coś następnego , wreszcie może będzie się coś działo.
    POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez komentarza,wyglądasz super.Do środy.

    OdpowiedzUsuń
  9. O Basia N się uaktywniła. !!!!!
    Jaka zdolna dziewczyna i jaka miła.!!!

    OdpowiedzUsuń