czwartek, 4 kwietnia 2019

Moje niebo...

  ...bez ciebie

W moim niebie nie będzie ciebie
Tylko spokój i błogosławieństwo ciszy
Jak być powinno
Zawsze








Po skutkach burzy
Maluję nowy krajobraz 
Wypędzam demony złudzeń
Strząsam pyły przeszłości
Sprzątam ruinę emocji
Stabilizuję przestrzeń
Dla szczęścia
Bez ciebie

 






Moje niebo odległe od twego
Skrojone będzie na moją miarę
Ta myśl przywraca mi wiarę
W pogodną przyszłość
I nadzieję...

Aby zaistniał świat moich marzeń
Codziennie o to proszę
Ciebie Boże
                                                              
                                                                                                          (... z albumu "demony przeszłości") 

Wiele naszych życzeń się realizuje, a prośba Nieba o pomoc nie szkodzi, wręcz przeciwnie, mnie pomaga. Też Wam kochani życzę najlepiej, bo WIOSNA wreszcie nadeszła, zbliżają się kolejne święta i najpiękniejsze NOWE zdarzyć się może. Ale jest też okazja do "wiosennych porządków", i do przewietrzenia własnego życia, co może nam tylko wyjść na zdrowie.
Tak właśnie życzę nam wszystkim.

I pozdrawiam serdecznie Majka

6 komentarzy:

  1. Dzięki Ci, Majko za ten piękny wpis w ,Imieniny m-ca" IV! - szkoda li tylko, że zarywasz noc... Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo Czesław,
      Nie wierzę że Ty chodzisz spać wcześniej...
      Mnie jest bardzo szkoda czasu na spanie, mam tak głupio od dziecka i już tak zostało, Czytam, czytam, bo skąd wiem kiedy muszę zrobić "przerwę"? A tyle ciekawości niepoznanych jeszcze, no szkoda że się nie da szybciej. Dzięki ze zaglądasz, pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia Majka

      Usuń
  2. Majko! Co do zaglądania do Twoich postów - mam wrażenie, że masę osób zagląda, lecz nie piszą...nawet ci z Babiego Lata. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację...
      Czytanie jest naprawdę satysfakcjonujące gdy spoglądam w statystykę i dlatego piszę, zawsze komuś spodoba się np to jedno, a drugiemu całkiem inne. A na pewno jest dobrze że mamy jakiś tam wybór, oprócz informacji, skądinąd często bardzo ciekawych. Pozdrowienia Majka

      Usuń
  3. Kochana Majeczko! Dopiero dzisiaj zajrzałam do Babiego Lata w oczekiwaniu na Twój wiersz, i JEST!!! I to całkiem świeży, pachnący odnową wiosenną i optymizmem. Niech kwitnie miłość, radość i szczęście razem z przyrodą.
    Pozdrawiam wiosennie, przytulam serdecznie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię tu zobaczyć znowu...
      Antonia witaj, realizuje kilka swoich cichutkich marzeń, a wśród nich jest też ujawnienie "publiczne" kilku wierszy z najgłębszej szufladki. I tak zrobiłam. Pytają mnie moje zaprzyjaźnione koleżanki, czy ktoś mi zrobił krzywdę? Otóż (pomijając odpowiedź na to pytanie...) powiem tylko, że pisanie nie zawsze wynika tylko z własnych doświadczeń, czasem pewne przemyślenia, które cię nurtują, wręcz stają się obsesyjne bywają inspiracją. Może nie powinnam? ale uważam, że z przyjaciółmi można pogadać o wszystkim, przecież po to siebie mamy, czy nie? Zagadałam się, przepraszam. Dziękuję za życzenia piękne i przytulam
      Majka
      ps
      Mam dla Ciebie tomik z osobistą dedykacją od mojej Koleżanki Ani, ulubionej zresztą, takiej od pięknych metafor...
      Pewnie też będą się Tobie podobały.

      Usuń