sobota, 28 stycznia 2023

Prezent dla seniorów - Trubadurzy w Hali Stulecia dla nas...

- p r  z y p o m n i e n i e -

Z A P R O S Z E N I E  NA  KONCERT  GALOWY


Tak pisze o tym wydarzeniu jego koordynator :

Witam!

Informuję, że Koncert Galowy, w którym wystąpi zespół Trubadurzy, odbędzie się w dniu 1 marca 2023r. o godzinie 15.00 we Wrocławiu w Hali 100 Lecia. 


Po przyjęciu zgłoszenia przez koordynatora i potwierdzaniu mailowym lub esemesowym o zapisaniu na listę należy oczekiwać na informację o terminie odbioru biletów w wyznaczonych dniach i godzinach w holu Biura Projektów Wrocław ul. Hercena 3. Nieodebranie biletów w wyznaczonym terminie spowoduje przekazanie powyższych biletów dla osób z listy rezerwowej.

Koordynator - p. Zbigniew Czekalski, telefon 609 145 720
email:

seniorwrocek@wp.pl

 
 
KOCHANI, 
Ja już zrobiłam rezerwację dla nas 15 miejsc/biletów, bo bałam się że znowu zostanę "wykolegowana" jak było kiedyś (że zbyt późno!). Potem mam podać uściśloną ilość rezerwowanych miejsc, a lista ma być imienna.Przemyślcie i dajcie znać do mnie lub tu na blogu, Pa...
Pozdrawiam serdecznie - Majka



2 komentarze:

  1. Ogłoszenie to przypominam raz jeszcze, ponieważ nasze koleżanki i koledzy ze stowarzyszenia PnŻ nie zgłaszają się, a ja już mam innych osób 9. Inni czytają i mają wiedzę, ale na spotkaniu w miniony piętek okazało się że nasi nie wiedzą bo nie mają wglądu w internet i na naszego bloga. Proszę, Ci co wiedzą bo czytają dajcie znać innym/najbliższym, abyśmy MY też skorzystali w jakimś zakresie osobowym. Termin wciąż jest aktualny. Czekam....
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. ..wejściówki są darmowe, ja je odbiorę kiedy pan Zbyszek da mi znać że już można, i mogę oddać kto zechce osobiście, ale przed wejściem będę też na Was czekać z tymi biletami biletami, ok?....

    OdpowiedzUsuń