środa, 26 kwietnia 2023

WYCIECZKA DO WIEŚCISZOWIC we wrześniu

Witajcie  koleżanki

Nasz  stowarzyszeniowy  wyjazd  odbędzie  się  25 do 27 września 2023 r. 

do  agroturystyki  WIEŚCISZÓWKA  w  Wieściszowicach  66.

Jest  to  wieś  w  sercu  Rudaw  Janowickich  w  Sudetach  Zachodnich.

Do dyspozycji mamy cały dom,  pokoje są różne , miejsc jest więcej niż 20,  będzie więc można wygodnie  rozlokować  się.  Do dyspozycji duża jadalnia i duży salon na spotkania. 
Oczywiście dookoła ogród, zielono i warunki do leżakowania i odpoczynku jak dopisze pogoda,  a  NAM  oczywiście  pogoda  zawsze dopisuje.  Tras do spacerów sporo, największa atrakcja  kolorowe  jeziorka.  Wyżywienie  na  miejscu;  śniadania  - szwedzki  bufet i obiadokolacje z 2 dań,  herbata, kawa, ciasto  (jest możliwość  potraw wegetariańskich, trzeba tylko to wcześniej zgłosić).
Można  skorzystać z sauny ale to za dodatkową  opłatą  40 zł.
Dojazd  autobusikiem  20  osobowym  ze znanym nam panem, wstępnie już się umówiłam.

A  teraz koszt naszej wyprawy;  za noclegi  płacimy  z pieniążków  stowarzyszenia,  a  my  pokrywamy  wyżywienie  i dojazd , i  to  wynosi   300 zł.

Jeżeli ktoś jest zdecydowany na wyjazd to proszę dzwonić do mnie tel. 609 849 588
lub zapisać się  w  czwartek  w Tratwie  od 11 do 13 , albo zgłosić to Basi podczas zajęć z jogi.
Pozdrawiam serdecznie  i czekam na odzew -   AHOJ   PRZYGODO  !!!!!!!!!!!!!!!




 


1 komentarz:

  1. Propozycja jest wspaniała!
    Ewa, jesteś kochana i wielkie podziękowania dla Ciebie.
    Ja jestem zachwycona, ale...
    musiałam się na chwilę zatrzymać, bo czekam na termin szpitalnego skierowania na m-czną rehabilitację kręgosłupa i prawej ręki (tej po dwóch złamaniach). Jestem w sytuacji, że skierowanie mam na "cito" i nie mogę się targować, co dostanę to być musi. Dlatego wyczekuję co i jak to będzie. Mam nadzieję, że mi się złoży, ale nie jestem jeszcze obecnie pewna.
    Ale Wy kochani bądżcie już zwarci i gotow,i bo te warunki wyjazdu są wyjątkowe. Okolice specjalnie wyszukane. Towarzystwo znane i przyjazne. Warunki uzgadnia Ewa specjalnie pod NAS. Co potrzeba więcej? zdrowia i dobrego humoru!!!
    Pozdrawiam Majka

    OdpowiedzUsuń