środa, 10 maja 2023

WYCIECZKA do PIEKAR _ zaproszenie od DOROTY M.

 Witajcie   dziewczyny  : )

Nasza  Koleżanka  Dorotka  zaprasza  nas  na  swoje  wspaniałe  ranczo  ( to moje określenie )  w  

Piekarach  dnia 30  maja  2023 r  od  godzin  najwcześniejszych.  Kto  tam  już  był,  to  wie , jak  

wspaniałą  gospodynią  jest  Dorotka oraz  jak  relaksujący  jest  tam,  spędzony  czas .

Na  pewno  parę  osób  pojedzie  samochodem  więc  jest  możliwość  zabrania  się ,  a  dla 

 wytrwałych  piechurów  dojazd  pociągiem  i  długi  spacer.

Proszę  decydować  się  na  wyjazd  i  umawiać  się  na  transport.

W  obecnej  chwili  ja  jestem zdecydowana  jechać  samochodem  oraz  Irenka  K. 

Szczegóły  wyjazdu  podam  póżniej,  jutro  można  spotkać  się  w  Tratwie  w  godz. 11.00 do

14.00.   Do   miłego  zobaczenia.

Nadmienię  jeszcze,  że  na wyjazd  do  Wieściszówki  mam  już  komplet  22  osoby  i  zapisy  trwały tylko  się  w  3  dni.  Dziękuję  : )




  










1 komentarz:

  1. Zwróćcie tylko uwagę, że wszystkie propozycje są wyjątkowe.
    Nie można z nich nie skorzystać! Zatem kochani kto gdzie zdecyduje, ten się odpowiednio organizuje i jedziemy!!!
    Pozdrówka Majka
    ps
    ja mam dzisiaj ważną wizytę (neurochirurg) i zobaczę co i jak będę mogła.. Buziaki ms

    OdpowiedzUsuń