piątek, 21 lutego 2014

Gdy szczególna opieka pilnie potrzebna . . .

Cierpliwość anielska  

Kiedy dojdę już do ściany
kroku dalej zrobić nie mogę
kiedy życia sens wypalony
kiedy serce bije na trwogę
szukam pomocy  pewnej
bezpiecznej serdecznej
acz ostatecznej…

Stróżu Aniele mój.. 











Wiem, że gdzieś tu jesteś...
Twoją  opiekę zawsze czuję
Ja  tak  niewiele  potrzebuję
Tylko mądrej twej obecności
Takiej  dobrej,  pogodnej,
Bezinteresownej miłości
Serca i zrozumienia…
Bez złości cienia.
 








Bezpiecznie się czuję kiedy...

Białe mgły snujesz o wschodzie
Bym nie błądziła nocą w drodze…
Skrzydeł użyczasz mi dla wolności
tak,   z  czysto  anielskiej  miłości..
Czasem otulisz puchem miękkim …
Wiatrem omiatasz ciepłym, lekkim.
Serce zmęczone stroisz w cnotę
Pomysły przywracasz mi - złote ..
Sprowadzasz z dróg wyboistych
Znasz wszystkie (!) moje myśli..
Zmarszczki życia wygładzasz
Szczęście sprowadzasz…

Widzisz?

Ile zajęcia masz ze mną?
Upominanie rzeczą daremną
Proszę,  bądź przy mnie stale
I w Adwencie i w Karnawale
I .. nie zostawiaj mnie samej
I .. w duszę odwagi mi nalej
Bo ja nikogo nie zadziwiam
Odwagą,  ni zdolnościami
Ale  traktuję życie swoje ..
Z należnymi względami.










Bez twojej opieki  - zginę ...
Weźmiesz na siebie tę winę?
Policz te  moje starania
Do końca trwania...
(proszę!)


Kiedy zdarzają się chwile słabości, zwątpienia i beznadziei - ja mam na nie metodę taką,
że piszę wtedy mój list do " k o g o ś " ( - ),  komu w danym momencie najbardziej ufam.
Mnie pomaga. Też tak spróbujcie, może i Wam będzie łatwiej?
Pozdrawiam serdecznie i pa.

4 komentarze:

  1. Majko! Jak miło,że znowu piszesz! Można się rozmarzyć...I tak trzymaj! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki,
    witaj Czesławie - wiele serdeczności i pa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Maju
    Jestem zauroczona Twoją poezją jak potrafisz trafnie dobierać słowa ,myśli i cieszę się że masz Takiego Anioła Stróża co czuwa nad Tobą .no i nad tymi którzy go proszą o opiekę
    Bardzo piękne motta dziękuję z ciekawością czytam Twoje refleksje
    Maryla z i turnusu Babiego Lata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochane słowa napisałaś..
      Marysiu, cieszę się że czytasz i że aż tak podobnie myślisz i pięknie komentujesz. Dziękuję bardzo, i... mam nadzieję spotkać się z Tobą na trasie w środę... Do zobaczenia zatem i pa.

      Usuń