poniedziałek, 17 lutego 2014

Porządku świata nie zmienisz . . .

..ale podroczyć się - zawsze można !

U p ł y w a j ą c y    c z a s

Dokąd tak pędzisz?
Czy ty gonisz kogoś?
Ciągle w drodze jesteś
Nie zważasz na nikogo..
Czy ty nigdy nie odpoczywasz?
że wiecznie się z tobą ścigam!
Biegniesz własną drogą
Choć ciągle rywalizuję
(czasie mój) z tobą.
.

Dokąd tak pędzisz?
Bezwzględnie! Bezładnie!
Gdzieś tam na swojej drodze
Nie bacząc - życie mi kradniesz.
Świat mi na opak wywracasz
Z obranej drogi zawracasz
Nie wiem czy ciebie lubię
Kiedy godziny i lata gubię
I chociaż biegam zwinnie
Nigdy cię nie doścignę
.
*  *  *
Czasie nieubłagany...
Nieczuły! Niepokonany!
Ciągłą udręką mi jesteś
 Proszę,  odpocznij  wreszcie.
Przestań tak bardzo się śpieszyć
Postaraj się mnie pocieszyć..

        ..a potem.......   

Zabierz mnie z sobą w drogę
Wszystko zostawić tu mogę
Chcę się z tobą zmierzyć
I .. w nieśmiertelność
(przecież istnieje?)
uwierzyć..
..
                                                                                  
Myślących różne dręczą rozterki, czasem się nie zgadzają z oczywistym porządkiem tego świata co i tak (niestety) niczego w nim nie zmienia...A może zna ktoś sposób na tę akurat rozterkę ? Podpowiedzi mile widziane, i z pewnością będą ciekawe. Pozdrawiam serdecznie..  

8 komentarzy:

  1. Majeczko! Twój ,Salonik Literacki' jest dla mnie jak Złoty Medal Olimpijski! Jesteś Niesamowita, Wspaniała i Niepowtarzalna! Dzięki Ci za to co już napisałaś! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Czesławie..
      Jesteś fantastycznym kibicem, i... o ile wiem - bywasz niezłym sportowcem. Wszystkim masz prawo się cieszyć, gratuluję serdecznie, a za "medal" bardzo,bardzo dziękuję, już mi się taki podoba, strach się bać co będzie dalej.... Rozumie Twoje uniesienia sportowe, bo sama szaleję z radości na ten sam temat. Więc kibicujmy dalej, i niech się dzieje historia sportowa tu i teraz tj na naszych oczach! pozdrawiam i do następnego me d a l u , pa pa.

      Usuń
  2. Kochana Majeczko! Na fali emocji związanych z olimpiadą, podpisuję się pod Czesławem. Tak trzymaj!!!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo Antonia..
      Już z Czesławem pokibicowałam sobie nieźle, Ciebie nie chcę sportowym tematem zamęczyć, bardzo dziękuję za miłą uwagę dla mnie, przytulam się serdecznie i do następnego usłyszenia..

      Usuń
  3. Dzięki Ci,że zauważyłaś to ok.Olimpiady (Putina!...ale nasi 'Oficjele' dali 'ciała'. Nie być na otwarciu - to afront. A człowiek KGB bywa pamiętliwy i przywali nam embargo...ale nie o tym tu mowa). Twoja literatura jest warta wydawnictwa! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...nawiązując do ostatniego Twojego zdania:
      podoba mi się takie wyróżnienie z Twojej strony, dzięki bardzo, nawet się staram coś więcej dowiedzieć w tym kierunku, ale czasem przyziemność tematu jak np koszty wydawnicze bywają nie do przeskoczenia dla mnie i temat się urywa... a przynajmniej na czas jakiś bo szukam dalej innych dróg. Pozdrawiam i pa .
      ps.
      swoich poglądów politycznych staram się nie upubliczniać,
      a polityka to zazdrosna pani i nie zawsze kieruje się logiką..
      Zgodzisz się ze mną Czesławie?

      Usuń
    2. Masz rację Majko! Niestety...Ale...Co się tyczy wydawnictwa - jest takie maleńkie w Trzebnicy. Może tam warto wdepnąć?(bądź 26.02 w 'Świecie Lodów' ok.18.oo - O'k?) Pozdrawiam!

      Usuń
    3. ...może mi się uda?
      nie mówię na pewno, bo różnie bywa z "moimi trafami"...
      Dzięki Ci że też pomyślałeś w tej sprawie, pozdrawiam i pa.

      Usuń