poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Ciekawa propozycja dla nas, związana z pomocą w opracowaniu ankiety na nasz temat.



Witam serdecznie,
nazywam się Anna Cwynar i jestem uczestniczką szkoły zarządzania projektami Stowarzyszenia CEL z Wrocławia.
Każdy z uczestników ma za zadanie stworzyć i zrealizować projekt dla grupy wykluczonej społecznie.
Zawsze marzyłam aby pomóc babci i jej rówieśniczkom, które uważają, że nie są już potrzebne światu, dlatego też  do projektu wybrałam starsze kobiety, emerytki +65.

Projekt nazwałam "Fajna Babka" czyli babcia aktywna społecznie i fizycznie. Chcę pokazać jak fajnie być seniorką.
W tym celu potrzebowałabym pomocy osób starszych w doprecyzowaniu ich potrzeb na dodatkowe zajęcia/warsztaty. Stworzyłam ankietę dedykowaną Paniom powyżej 65.roku życia.

Bardzo chciałabym jeżeli jest to możliwe o umieszczenie poniższego linku to ankiety na Państwa stronie.
Mam nadzieję, że zobaczyłoby to kilka Pań, które mogłyby poświęcić kilka minut na pomoc w realizacji projektu dla nich samych i ich rówieśniczek.

Poniżej przesyłam link do ankiety:


Pierwszą edycję projektu mam zamiar przeprowadzić we Wrocławiu.
Mam wstępnie wybrane 2 dni w maju, aby przeprowadzić zajęcia z chętnymi seniorkami.
Projekt ma swój FunPage na Facebook'u - FAJNA BABKA, zapraszam serdecznie do odwiedzenia i polubienia.


Pozdrawiam

Anna Cwynar

Koordynator
Projekt "Fajna Babka"
Stowarzyszenie Centrum Edukacji CEL

tel. 503 755 544



                                                                                                                                       

1 komentarz:

  1. Kochani...
    odezwijcie się również w temacie "ankieta", bo jest prawdziwie konstruktywna i dość ciekawa. A może będzie dla nas fajną propozycją na najbliższą przyszłości? potrzebujemy tego jak powietrza...jak wody... czyż nie?
    pozdrawiam Majka

    OdpowiedzUsuń