poniedziałek, 20 października 2014

Na wycieczki podsumowanie - Lidii r y m o w a n i e . . .

Ułożyła nasza  koleżanka Lidia -

piękne rymowania o wycieczce do Albertówki. Ja nie byłam na tej wycieczce, ale obiecałam  Autorce spisać ze słuchu i pomagam na blogu zamieścić. Wg mnie jest to bardzo wyjątkowe podsumowanie wrażeń  z Waszej wspaniałej  wycieczki,  więc pewnie miło będzie  Uczestnikom  do nich wracać, prawda?

Hasło  -  W y c i e c z k a

Gdy słyszę hasło wycieczka
W mojej głowie zapala się świeczka
Na zielono świeci nietypowo
I muszę sprawę traktować priorytetowo
Na bok odkładam wszystkie zobowiązania
I biorę się do pakowania.
Nawet gdy z super dalekiej podróży wracam
Ze Stowarzyszeniem chętnie się bratam
Bo są w nim siostry, bracia i kuzyni
Co z nich przemiłą rodzinę czyni…..

A l b e r t i n u m

Przy słonecznej i ciepłej jesieni
Wyjechaliśmy z Wrocławia by swe otoczenie odmienić
W  Górach Sowich się znaleźliśmy
Piękne krajobrazy podziwialiśmy
Zacny brat Albert nam patronował
A ks.Franciszek go reprezentował
W czasie pobytu przychylił nam nieba
I uczył że bezdomnym pomagać trzeba
Bo chociaż wyklucza ich społeczeństwo
To jednak jest w nich człowieczeństwo
Jeśli gdzieś czas ma miło upłynąć
To właśnie w ALBERTINUM.


Brawo Lidia, Dziękujemy serdecznie, i pozdrowienia wszystkim.
Fotografie z wycieczki w postach z 14.10.2014 r., i wcześniej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz