środa, 7 stycznia 2015

Też to zobaczcie, proszę....

Relacja z wernisażu prac pani Eli Wodały - X Lecie twórczości  

Wrażeń i emocji mam tak wiele, że sama nie wiem jak, i od czego zacząć… Zgromadzonych osób, ciekawych twórczości i spotkania z panią Elą było tak wiele, że Salonik Trzech Muz (nazwa miejsca już sama stosownie nastrajała..) niemal pękał w szwach. Z naszego licznego grona było nas trzy osoby, Teresa, Liliana i ja. A przeżyć mam tyle i takie, że nie sposób przejść do codzienności bez kilku zdań relacji.Bardzo też chcę się nimi podzielić  z innymi...




Wypłynęłam na suchego przestwór oceanu.....

FLOROTYPIE to szczególny, emocjonalny rodzaj sztuki oparty na oryginalnych obrazach Autorki, a w praktyce wykorzystujący także grafikę cyfrową. W wykonaniu pani Eli jest to sztuka tak subtelna, tak wysublimowana, wg mnie wręcz wyrafinowana, że można oglądać i podziwiać ją bez końca… ja przynajmniej tak mam zawsze w zetknięciu z nią, i zawsze wtedy rymuje mi się kilka strof, tym razem też tak było ( a oto fragment..). 
W swoich misternych i subtelnych pracach Przenosi nas Pani w inny, w świat baśniowy Zaczarowany, kolorowy, piękny, zmysłowy Ja.. Do każdego obrazu stwarzam własną treść By każda z tychże postaci cudowna i zwiewna Mogła swoje własne baśniowe życie wieść....

 


 ..powyżej z lewej...
To zapewne księżniczka z afrykańskiego plemienia, piękna i bardzo odważna..
 
Ten wernisaż oprawiony został wyjątkową także częścią muzyczną w wykonaniu bardzo uzdolnionych dzieci. Spotkanie z panią Elą i cały wieczór to istna poezja dla duszy, każdemu (tak myślę..) niezbędna dla harmonii istnienia. Z serca polecam. 

Poczytajcie więcej i zobaczcie całość... 
 
z prawej- to dwójka wyjątkowo utalentowanych dzieciaków grali nam muzykę poważną

 Koniecznie zobaczcie tę wystawę, uniesie Was ona kilka metrów nad codzienność. Wystawa trwać będzie do 28 stycznia 2015 r. Można zdążyć...

powyżej i poniżej to postacie  cyklu "ANIOŁY"


obraz z cyklu "Suknie..."
A zobaczyć wystawę? bardzo, bardzo warto.
Dodam tutaj jeszcze wspomniany wiersz w całości..
 
Pani Elu 
A cóż nas dzisiaj ku Pani zwraca?...
W swoich misternych i subtelnych pracach
Przenosi nas Pani w inny, w świat baśniowy
Zaczarowany, kolorowy, piękny, zmysłowy
Ja - mogłabym trwać w nim długo, wiecznie
Do każdego obrazu stwarzam własną treść
By każda z tych postaci cudowna i zwiewna
Mogła swoje własne baśniowe życie wieść
Uwielbiam ten miły i wyjątkowy nastrój
Ten klimat, co jakby z innego był świata
Niech najdłużej w naszym życiu trwa
i nasze dorosłe życie niech zawsze
Z pięknym Pani życiem splata
Dzisiaj, jutro, a także przez
Długie kolejne lata…
 

Życzę Pani najpiękniej, i - d z i ę k u j ę !
Zawsze jednakowo oczarowana – Majka 




Dziękujemy pani Elżbieto, bardzo dziękujemy i do następnego spotkania.





Więcej i usystematyzowane obrazy zobaczyć można na stronie pani Eli.
Pozdrawiam  serdecznie  wszystkich od  pani  Eli, 
która zawsze miło nas pamięta i ciepło wspomina - Majka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz