środa, 16 grudnia 2015

Nasze okolicznościowe spotkania stały się świetnym pomysłem na życie

Dzień dobry wszystkim

 
W ramach porządkowania albumów z fotkami znalazłam kilka zdjęć z naszych (ho ho, kiedy to było...) Imienin, tj z początku grudnia, oraz jeszcze kilka dodatkowych fot wigilijnych. Zamieszczam je tu dla Was, Może komuś się spodobają to proszę sobie skopiować do swoich kolekcji.




Podczas wigilii niezwykłe przygody przedstawiały m.innymi Irena i Ninka, opowiadała także Danusia i mnie udało się to uchwycić aparatem. Przypowieści Danusi były bardzo oryginalne i bawiły nas znakomicie. Najpiękniej jednak wybrzmiała kolęda "Wśród nocnej ciszy" i to właśnie ta pieśń wprowadziła nas w prawdziwie świąteczny nastrój. A Irena zaśpiewała dla nas piękna pastorałkę ze swego dzieciństwa - solo.



Dzięki Koleżanki za Wasza obecność, opłatkową życzliwość i za prawdziwie cudowne spotkanie. Wesołych Świat wszystkim. Tym, co być na wigilii nie mogli - także serdeczne wigilijne życzenia. Dużo pomyślności na ten pracowity przedświąteczny czas -  życzy Majka

Fotografie z Imienin /III kwartał/ zamieszczam w linku poniżej tzn w "czytaj więcej" 





 







 





Osobiście czułam się bardzo uroczyście i takie grupowe świętowanie bardzo mi się spodobało...

Dziękuję Wam kochane Koleżanki, myślę teraz o wzajemności kolejnym naszym solenizantkom.
Majka

1 komentarz:

  1. Majeczko! Piękne spotkanie i jak widać wesołe...A Ty wyszłaś cudnie na tych fotkach!(całowana też!). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń