poniedziałek, 6 lutego 2017

Wolność z moich marzeń...


  Być jak ptaki

Gdybym mogła mieć skrzydła
Chciałabym wzlecieć najwyżej
Poczuć wolność prawdziwą
Bez liczenia godzin i lat
Bez absurdalnych ograniczeń
Bez wiecznych uzależnień
Bez zakazów i nakazów
Bez zbędnych paragrafów
Bez łaknienia wody chleba
Bez ram, w które mnie wbito  
Bez imion dat incognito

Byłby to czas przeznaczony sobie
Na odkrywanie prawd kolorowych
Zaskakujących osobliwych 
Wyszukanych na moich warunkach
Byłabym wolna absolutnie
W nieokreślonym bliżej czasie
I przestrzeni . . .




Myśli moje niczym ptaki
Szybowałyby wysoko lekkie jak puch
Dowolnie się przemieszczając
Według im tylko znanego kompasu
Gdzie w nieprzeniknionej przestrzeni nieba
Zawsze odnajdują właściwą drogę
Boże (dla siebie)
Tylko o jedną taką chwilę proszę
Smakowałabym tę moją wolność
Na wyłączność

 
Opowiedziałam Wam dzisiaj o moich marzeniach, ale pragnienie wolności jest w każdym z nas. Pewnie też w każdym inne. Zawsze jednak niezwykłe bo indywidualne. Obyśmy zawsze mieli marzenia. 
Życzę i pozdrawiam bardzo serdecznie - Majka

9 komentarzy:

  1. Dzięki Ci, Majko za tą poezję... Coś pięknego! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Czesławie,
      Jak to robisz że jesteś w tylu miejscach jednocześnie? To sztuka nie lada, gratuluję, ale też uwielbiam jak zaszczycasz nas swoją obecnością. Dzięki wielkie. I te miłe zdania komentarza. Uwielbiam je. Serdeczności śle i do następnego....Majka

      Usuń
    2. Majeczko! Skoro Ty nie dosypiasz, by nas literacko dopieszczać - jakże możemy być dłużni? Pozdrawiam Cię serdecznie! Cz...

      Usuń
    3. wyszukane zdanie, doceniam bardzo ms

      Usuń
  2. Maju Ty zawsze masz piękne słowa ,osobowość ,Twoje marzenia sa na pewno marzeniami naszymi ,które gdzieś w naszej podświadomości drzemią ,może kiedyś się spełnia ,...
    owszem jesteśmy ograniczeni ramami kodeksami ,ale nic nie zrobimy ,tak juz jest .cieszmy się dobrym zdrowiem i przyjaciółmi ,którzy nas otaczają
    z cieplutkimi pozdrowieniami Marysia S ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, ja rozumie realia, ale pomarzyć jest cudownie...Nigdy się z tego nie wyleczę. Pierwszy raz opowiedziałam też to publicznie. Może to śmieszne ale każdy ma tak i to jest nasza wielką zaletą i ja tak lubię. Dzięki kochana dziewczyno że bywasz tu u nas. Cieszę się zawsze na Twoją obecność. Jestem moim ulubionym gościem.Pozdrawiam i pa Majka

      Usuń
    2. .. napisałaś piękną rzecz Marysiu, "cieszmy się przyjaciółmi którzy nas otaczają". Jakie to ważne można by się przekonać dopiero wtedy gdyby ich przy nas zabrakło, czego nikomu nie życzę... Dlatego szanujmy się wzajemnie, a mam nadzieję, że przyjaciele nas nie opuszczą. Tego nam życzę i do miłego ms

      Usuń
  3. Moja kochana Majeczko! Tym wierszem sprawiłaś mi ogromną radość. WOLNOŚĆ to chyba coś najcenniejszego w życiu człowieka na równi z miłością. Swoją chwilą wolności cieszę się w górach, gdy mogę spojrzeć na rozległy widok i otaczającą mnie przyrodę. Wtedy wydaje mi się, że mogę pofrunąć. I to jest piękne.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zachłyśnięcia się wolnością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ładnie Antonia...
      Dziękuję za ten piękny komentarz, łza kręci się pod powieką na myśl że można wyobraźnią wzbić się ponad codzienność. Życzę nam takich zmysłowych doświadczeń najwięcej i przy każdej możliwej okazji. Cibie skarbie przytulam serdecznie i pa Majka

      Usuń