piątek, 31 marca 2023

Przedswiąteczne emocje...

5 komentarzy:

  1. Coś mi się popsuło? przestawiło?
    Nie mogę wrócić do tego posta aby go dokończyć...
    Pewnie cos z tymi zmianami od 1 kwietnia?
    Panie Maćku, co się dzieje? Dlaczego nie mogę odnaleźć "miejsca" gdzie wchodziłam na stronę "nowy post"?//

    OdpowiedzUsuń
  2. Wejdź na : Strona główna. Na pasku poniżej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, dalej nic...
    Nie mogę odnaleźć miejsca gdzie zawsze było,,nowy post"
    Co nam robić? Może pan Maciek coś poradzi???
    Chwilowo mam nieczynny komputer, ale przez telefonowi internet też nic nie mogę poradzi. Cud że ten komentarz piszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro będę się męczyć dalej...
    Co za pech. Nawet skasować tamtego rozpoczętego posta nie umiem ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mi naprawił Konrad Postawa cały ten ambaras...
    Tylko się musi coś tam uaktywnić i znowu będę mogła wrócić na "łono" Pomysłu na Życie, z czego już się bardzo cieszę. Brakowało mi Was.
    Do usłyszenia w nowym pości za czas jakiś (niezbyt już długi) Majka

    OdpowiedzUsuń