niedziela, 30 czerwca 2024

Ach ŻYCIE - bywasz niełatwe...

 Spacer w chmurkach...

To plaża w Dźwirzynie -
a ponizej, plejada przeróżnych w tym obiecanych wcześniej fotek.
Zobaczcie tylko jakie piękne!.. wpierw poczytajcie co poniżej...


Z "perspektywy" wszystko wygląda inaczej
Wyraźniej prawdziwiej i tylko tak…
Spacerkiem po chmurkach
Oglądasz niby ten...
Ale jakże inny
Świat!


Nowa rzeczywistość jest odbarwiona (bez kolorów)
Wyprostowana i bez zbędnych skrzywień
Jest bezwzględna ale prawdziwa

Każdy z nas stara się być taki jaki 
Bardzo być chciałby (!)
A taki nie jest...
W rzeczywistości 
Każdy siebie ocenia
Subiektywnie
CZYLI:
Dobrze - bardzo dobrze - najlepiej. . .
A przecież nigdy aż tak nie było i aż tak nie jest
Pozwól więc czasem odkryć komuś innemu
Siebie samego takim jakim ciebie widzą
Stający tuż obok ciebie codziennie i...
Najbliżej! To przyjaciele są !
I powiedzą prawdę...



Pozwolisz na to?
Potrzebna jest odwaga i chęć
Zobaczenia siebie czyli „króla” który
Stanie przed Tobą nago (!)

Odważysz się?
Wysłuchać o sobie nagiej prawdy?
Odważ się ten jeden jedyny raz 
I odtąd żyj prawdziwie...


Pełnią siebie samego
W zgodzie z sobą
Ale żyj !!!


Pozdrawiam wszystkich serdecznie i poniżej wrzucę kilka fotek z mojego urlopu w Dźwirzynie, gdzie spędziłam przecudne 2 tygodnie w czerwcu i czułam się znakomicie pomimo chłodu, wiatrów i opadów. A kilka znajomych osób obok spowodowało że czułam się bardzo bezpiecznie.
Kilka pierwszych fotek jest z 17 - lecia Fundacji Umbrella. Są też takie z naszej gry w scrable i moje/nasze z nad pięknego Bałtyku...








............................................................................
...te poniżej to już znad Bałtyku...








































Przepraszam, ale nie miałam jak zamieścić wcześniej tych naszych fotek, więc trochę pomieszane, ale zobaczcie je teraz - bo są takie piękne, no....i takie prawdziwe bo nasze...

.................................................................
Poczytajcie też wiersz, może trochę zaboli, ale tak to jest z "nagą " prawdą o samym sobie, lepiej jest to wiedzieć niż nie wiedzieć - ja tak sądzę, a WY? sami oceńcie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz