środa, 31 lipca 2024

N i e s p o d z i a n k a . . .

 


Dzień dobry Kochani

Dzięki Basiu/Admin?(a to ci nowość!), za bieżące info na temat jogi, dodam tylko że sala 403 przy PTW na Solidarności (IV piętro) jest dostatecznie duża i mieści naprawdę wiele osób. Ja osobiście żałuję, ale jeszcze w ten tydzień codziennie jestem na rehabilitacjach w tych właśnie godzinach i być nie mogę, może za tydzień?







Chciałam z przyjemnością - Koleżankom i Kolegom - przekazać przepiękne pozdrowienia od naszej Renatki, która wędruje po polskich górach, a pozdrowienia biegną do nas? - wprost z Piwnicznej. Jest bajeczny widoczek stada owieczek z dzwoneczkami, które w nagraniu brzmią jak najpiękniejsza muzyka.

(fragment zamku Czocha)



















Gdy mi się to uda zamieszczę ten link od Reni, wtedy sami posłuchacie.... 
Pozdrawiam serdecznie - Majka

ps.
To miał być komentarz pod tekstem Basi, ale pan Amin nie pozostawił takiej możliwości, dlatego wrzuciłam tekst oddzielnie, tak aby pozdrowienia Renatki przesłać Wam - nim sama wróci...



3 komentarze:

  1. ..ten pierwszy obrazek to dzieło moich rąk, to górski potok/strumyczek w wiosennych barwach. Mnie się podoba, a Wam może też?...

    OdpowiedzUsuń
  2. Maju, Twoje opisy i do tego odpowiednie fotografie :) to jest to. Dziękuję, a Renatce za pozdrowionka. Trzymajcie się na trasach gdziekolwiek jesteście dziewczyny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo Ewa...
      co za miła niespodzianka, bardzo sympatyczna i że taka zaistniała tutaj. Dla mnie to wielka frajda. Ogromna. Dziękuję za to - bardzo serdecznie i tysiąc moich buziaków mknie w Waszą stronę - Majka

      Usuń