piątek, 5 lipca 2024

Jaka będzie nasza aktywność w wakacje?...

...wiadomości bieżące...

Kochani, 4 lipca skończyłam kolejną "osiemnastkę" !!!
Świętowałam w gronie rodzinnym z pompą, ale bez przytupu...

                                                  

100 lat Majka

 A dzisiaj tj. piątek objuczona niczym wielbłąd z plecaczkiem pełnym szkła z zawartością (!), pomaszerowałam tuż przed południem do Sektora 3, spotkać się z moimi Koleżankami, tudzież Kolegami i kulturalnie poświętować (żeby nie było to - albo tamto..)

Poszłam od razu na pięterko, a tam? są jakieś spotkania, ale nie nasze, sprawdziłam dwa razy dla pewności - no, z naszych nie ma n i k o g o ! ! ! Zeszłam na dół i w biurze wyjaśniłam sobie, że sala? owszem jest zarezerwowana, ale nikt nie przyszedł. Więc nie tyle ja Wam - co Wy mnie zrobiliście niezłą niespodziankę. Brawo!!!
Było ciężko, ale zawróciłam (z majdanem) do domu, bo zostawić ciasto - to wyschnie, a alkohol sam w szafce? głupio. Będzie inna okazja. Trudno - świetnie! 



Drugą wiadomością jest informacja, że Przestrzeń Trzeciego Wieku  tzn. Kadra PTW w lipcu odbiera zaległe urlopy, bo ludzie i muszą kiedyś odpocząć, będą remonty i różne tym podobne wykańczanie zaległości. Gdyby się coś zadziało - to wyłącznie w plenerze i o tym pan Kamil obiecał, że przekaże mi wiadomość, a ja oczywiście zamieszczę to na blogu. Cała reszta lipcowego czasu musi być na przyszłość umawiana  z wyprzedzeniem, nawet co do piątków w Sektorze 3, bo jeśli byłoby tak jak w ostatni piątek tzn. dzisiaj - to szkoda naszej rezerwacji...




Jest też do wykorzystania kilka ciekawych wydarzeń we Wrocławiu, które ściągnę z linku od Krysi Ziętak i tu na blogu je zamieszczę, ewentualnie można skorzystać, gdy tylko będzie nam pasować miejsce i  czas....




Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie
 i spokojnego, dobrego weekendu życzę - Majka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz