piątek, 16 września 2011

...wrześniowych spotkań "babiego lata" - c.d.....

Witajcie wszystkie słoneczka świata,
We wtorek - 13 września, w Świecie Lodów spotkaliśmy się z kolejną grupą, która po wakacjach dobija do brzegu Sektora-3 (jeszcze nie byliśmy wszyscy..), co ja staram się skrzętnie dokumentować...ale: zaproszenie na inaugurację Stowarzyszenia przekazane, opowiedziałam też o przygotowaniach do pożegnania lata (szkoda lata!..), tym bardziej hucznie powinniśmy powitać jesień (!), na kolejne nowinki czekamy i przekazujmy je sobie wszystkimi możliwymi sposobami, ponieważ nie wszyscy mamy dostęp do bloga o czym proszę pamiętajmy. Fotki też są i mam nadzieję uda się kilka dodać, a może kilka poprzednich też, zaraz zresztą się okaże, jeśliby się nie udało - to trudno i świetnie..
pozdrawiam i pa.

5 komentarzy:

  1. ..przepraszam, ale na tych trzech fotkach możliwości mojego komputera skończyły się, zatem cała reszta - innym razem, na dzisiaj pa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cholera- tyle dawno nie widzianych osób! Strasznie żałuję, że mnie nie było.

    OdpowiedzUsuń
  3. ..cholera, cholera... a gdzie się podziewasz słoneczko Ty nasze? my jak zawsze tęsknimy, wzdychamy i ..czekamy, trochę inicjatywy zostawiamy Wam Młodzieży - która jesteście przyszłością Świata.. całuski serdeczne ślemy i do następnego - mamy nadzieję z Twoim udziałem- spotkania.
    Dzięki że się odezwałaś, pa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelino! Pozdrawiam Cię serdecznie i tak daaaaawno Cię nie widziałam. Że aż strach!.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marysiu ciągle gdzieś wyjeżdżałam i pechowo akurat w terminach spotkań babioletnich. Ale teraz jestem na miejscu i na pewno przyjdę na najbliższe spotkanie w Świecie Lodów:)

    OdpowiedzUsuń