piątek, 27 stycznia 2012

Zabawa

Kochani .
Dobrze napisała Maria ,ostatnie terminy na zabawę.Jutro tj.28 stycznia bawimy się w Świecie Lodów ,zaczyna się o godz.19,oo a bawimy się do której każdy chce nie dłużej jak do 2 ,oo.Każdy może smiało przyniesc coś rozweselającego .Natomiast kawa, herbata ,napoje -soki ,każdy to zamawia we własnym zakresie i oczywiście za to płaci.Moczymy nogi w barszczu aby wytrzymały tańce i oczywiście zabieramy ze sobą dobre nastroje.I do rana Buziaki do zobaczenia .

8 komentarzy:

  1. przepraszam to tak wspaniale napisała Majka ,a coś mi się imiona pokićkały .buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Czegoś nie rozumiem ??? Kto w końcu organizuje tę zabawę??? O ile dobrze pamiętam, to Basia M.
    Czyżby się coś zmieniło?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to ważne kto organizuje,mamy sobie potańczyć, pośmiać i zdrowo wrócić do domu,ot co.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ważne, bo nie wiedziałam u kogo miałam zarezerwować i zapłacić.
    Wyluzuj Basiu N :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu,luzu u mnie ci jest dostatek,nie narzekam.
    Dzięki za świetną zabawę.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadzia,śpisz?
    Dawaj tu jakie fotki,pośmiejemy się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, zapomniałam o najważniejszym.
    Dziękujemy Basi M. za zorganizowanie i zwołanie całkiem nie małej i bardzo sympatycznej gromadki balowiczów.
    Dzięki Basia M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zabawa :) dzięki Basiu M :)
    Oczywiście wszyscy wyluzowaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń