czwartek, 19 grudnia 2013

DO MOICH KOLEŻANEK....

Z   PRZEPROSINAMI ,  że  nie  mogę  jutro przybyć  do  sektora,  tak  jak  obiecałam.  Szampan  nadal  aktualny, pyszności  też...  ale  po  świętach.  Właśnie  wróciłam  od  lekarza,  diagnoza -  stan  zapalny  zatok  i  zapalenie  oskrzeli.  Nic  lepszego  na  święta  nie  mogło  mnie  spotkać ;  antybiotyk i  inne  leki,  i  pobyt  w  domu.  Nie  napiszę  Wam  jak  się  z  tym  czuję....bo jestem wściekła,  zwłaszcza  na  siebie  że  tak  póżno  poszłam  do  lekarza  i  tak   się  doprawiłam.  Tak   więc  jeszcze  raz  przepraszam,  przepraszam,  przepraszam  i  do  spotkania  po  świetach.


Korzystając  z  okazji  jeszcze  raz  życzę  Wszystkim   zdrowych,  radosnych i  rodzinnych  Świąt.

12 komentarzy:

  1. nie płacz Ewka j...
    nie rozpaczaj, tylko skutecznie się kuruj, bo przy kuracji potrzebny jest optymizm i męska troskliwa obecność oprócz antybiotyku. Żarty żartami, ale przykro nam, życzymy Ci kochana szybkiego zdrowienia, spokoju i dużo troski ze strony Bogusia, a jeśli byłoby za mało to daj nam znać a my - pomożemy.
    Kochamy Cię i przytulamy i do następnego pogadania...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Maju, na Ciebie zawsze można liczyć. Kuruję się nic innego mi nie pozostało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    Witam nasza wspaniałą Jubilatkę bo wróble ćwierkają że masz w tym tygodniu urodziny ,nie będę wymieniać liczby bo po co i tak jesteśmy piękni i młodzi a tu po urodzinach, czekamy na imieniny a to wiem że w Wigilię Bożego Narodzenia ,dlatego Kochana EWO składam najpiękniejsze życzenia z tymi ćwierkającymi wróbelkami ,a przede wszystkim Łask Bożych od Nowo narodzonego Jezusa na każdy dzień Twojego szczęśliwego życia .Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Basiu i dzięki, że pamietałaś, bo czas to pracowity przed świetami. Wszystkiego dobrego !

      Usuń
  4. Ewa! ZDRÓWKA!!! Pozdrawiam gorąco, ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowienia i życzenia wszelkiej pomyślności , ściskam i całuję !

      Usuń
  5. Kochana Ewo. Całym sercem podpisuję się pod życzeniami Basi M. i oczywiście oprócz gorących życzeń świątecznych przede wszystkim dużo zdrówka, dokładam gorące życzenia urodzinowe i imieninowe i jak najwięcej radosnych i szczęśliwych dni w Nowym Roku 2014r. A na obiecanego szampana zaczekamy do następnego spotkania już w Nowym Roku.Serdecznie pozdrawiam Ciebie Ewo i całą Twoją rodzinkę. Maria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia i miłe słowa Marysiu. Do siego Roku życzę Twojej rodzinie.Do zobaczenia w Nowym Roku.

      Usuń
  6. Ewa życzę Ci duuuuuużo zdrówka i szczęścia na cały 2014-ROK.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu, TOBIE życzę wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku. Niech Ci się darzy !!!!!!!!!!!!!!!! Całuski :)

      Usuń
  7. Ewa, odzywaj się do nas...
    bo martwimy się czy na pewno zdrowiejesz?
    Wesołych Świąt Tobie osobiście i pa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Majeczko, zdrowieję, zdrowieje. Choroba ma też plusy; siedzę w domu i mam czas na przystrojenie choinki, wykonanie stroików i przyozdobienie domu. Świąteczna atmosfera u mnie już na tydzień wcześniej i dobrze mi z tym, bo te świąteczne dni tak szybko uciekają... Cmok :)

    OdpowiedzUsuń