czwartek, 5 lutego 2015

Przeklejanie treści z programu Word

Drodzy Autorzy wpisów na blogu (mam tu na myśli zarówno panie jak i panów),
wiem, że wielu z Was korzysta z programu Word do przygotowania sobie treści (zarówno pod kątem merytorycznym jak i estetycznym), które publikowane są na naszym blogu. Wiem także, że wielu z Was po prostu kopiuje te treści bezpośrednio z tego programu i następnie wkleja je bezpośrednio do posta.

To jest jak najbardziej w porządku, pod warunkiem, że nie kopiujecie zdjęć. Zdjęcia muszą być wklejane przy użyciu narzędzi i opcji dostępnym z poziomu panelu administracyjnego, ponieważ z przyczyn technicznych takie wklejone bezpośrednio z programu Word zdjęcie powoduje problemy z wyświetlaniem na stornie głównej pozostałych wpisów i artykułów.

Jeśli ktoś nie wie, w jaki sposób dodać zdjęcia bezpośrednio w panelu, to zapraszam do działu pomoc techniczna, w którym jest do dość dokładnie opisane również w postaci filmu video. Jeśli ktoś ma jakieś problemy, pytania lub czegoś nie rozumie zapraszam do zadawania pytań mailowo pod adresem dostepdobloga@gmail.com. Nie gwarantuję, że odpowiem od razu, ale w miarę możliwości postaram się wyjaśnić/odpowiedzieć w formie również mailowej lub bezpośrednio na blogu w dziale pomoc techniczna.

1 komentarz:

  1. Serdecznie dziękuje za to merytoryczne dopowiedzenie...
    Kto nic nie robi ten nie popełni błędu..., także ja, która jestem samoukiem w tym temacie, nie mówiąc o dość ogólnych kursach. A wyjaśnianie nam w treści / jw / tych technik i technologii nie praktycznego pokazania dla mnie jest nie dość czytelne z uwagi na zbyt zawodowe nazewnictwo!... ale pouczenie "w pomocy technicznej" w formie filmiku uważnie przestudiuje i dam informację czy zrozumiałam i czy na pewno wiem jak to zrobić.. Dziękujemy administracji bloga za tę cenną uwagę, a ja dziękuję za korektę poczynioną w moim poście poniżej..
    Pozdrawiam Majka

    OdpowiedzUsuń