wtorek, 25 lutego 2020

W rytmach "Latino". . .

Żegnając "Carnevall" 2020 (22.02.) 
Drogie Koleżanki,
Kochani Koledzy ! 

Nie można pozostawić bez komentarza tego super BALU:
najpierw były przebierańce w foto-budce i niezła zabawa, potem poczęstunek- prop.ciekawa i b.smaczna, potem drineczki bezalkoholowe (!), w końcu nauka gorących rytmów 
prosto z RIO...,
 jako że pan uczący/ wodzirej? wprost szalał po sali, a był z gorącej i roztańczonej Kuby.
 Jedynie Halinka Szlachetka i nasza Dana kochana, tudzież Irenka (Babie Lato 2010) i inni nieliczni którzy dotrzymali jemu kroku 
UWAGA:
nie ustępując na parkiecie - ani na cm...

Zobaczcie to sami:




Majka tym razem była mało tańcząca , ale odrobi gdy wróci do formy...
To było Z a p r o s z e n i e . . .
takie plecy to skarb świata...


Teraz poleci seria "przebrań" z foto-budki, fotki są maleńkie, niezbyt wyrażne ale zawsze...

To Halinka w roli krwawej Mery Stiuard (ja robię za obstawę)
..tu jak widać Kleopatra, Blondi seksbomba i Ktoś (Sabinka od pp.Górnych?) od Stuard,ów
...ten brunet wieczorową porą z prawej w dole - to pan Wojtek Staniewski (dobre, co??)
dalej to tylko powtórka z rozrywki...

Majka mikołajka, Basia amerykanka,HALINKA KLASYK XXI WIEK (!)
Imprę zamyka moja wnuczka mała Majka, 
która przebrana za elfa bardzo chciała zaistnieć 
w tym "babciu twoim artykule do gazetki" tyle zrozumiała....
co za poza, ma to po babci Maryni (?)

Kochani,
Otwieram akcję 
DODAJ FOTĘ 
Wysyłajcie (stanekmaria@onet.eu) kto jakie ma fotki z tego balu, ja zamieszczę razem i każdy będzie mógł sobie ściągnąć dla siebie na pamiątkę te co będą się podobać, bo impreza była super fajna, radosna, przekomiczna, przebrana
jednym słowem
.....
K O S M I C Z N A 
i
O D J E C H A N A
Pozdrawiam Majka






7 komentarzy:

  1. Masz rację Majko! - i ja tam byłem; łakocie jadłem i wino piłem... Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Czesławie
      Jak sam piszesz bo byłeś, było superowo - trochę dziwne słowo ale tak się za moich czasów mawiało. Tylko foty wspólnej nikt nam nie strzelił, a trochę paparacich/paparazzi'ch (? muszę sprawdzić pisownię) się kręciło po obiekcie. Obie wersje się dopuszcza, więc niech jest, miłego tygodnia i następnych baletów - Majka

      Usuń
  2. Majko! Dziękuję przede wszystkim za miłą niespodziankę ,Polanickie inspiracje' = "Poeci bez granic", z piękną dedykacją... Dzięki Ci raz jeszcze! Acha! 8 Marca'2020, w dawnym Klubie Kolejarza obok dworca PKP N/Odrze odbędzie się Bal Seniora w godz.16.oo-21.oo; wstęp zł 17,- Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespodzianka udana i to jest niespodzianka...
      Też się cieszę. A do klubu Kolejarza trzeba kupować z wyprzedzeniem? czy jak tak tam jest, nie znam zwyczajów ani Klubu, Kiedyś Klub Kolejarza był na Świebodzkim i bylo ekstra, Ale można spróbować NadOdrze... Czemu nie>

      Usuń
  3. Trudzia, dziękuję, zrobiłaś mi piękne fotki, ot tak od niechcenia. Masz talent i dziękuję bardzo. Z moich wszystkie były zbyt ciemne i nie nadają się...
    Całuję Majka,
    ps
    chciałam telefonicznie, ale jak mi ukradziono telefon to polowę kontaktów wytraciłam i nie mam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Maju, brawo Halu, brawo Dano, brawo Wojtku, brawo Wy młodzi i starsi, brawo Tratwo! Podziwiam!

    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nam zrobiłaś niespodziankę...
      Krystyno Wspaniała,
      cudownie że otwarta jesteś na nasze balety również. Bardzo miło gościć Ciebie w naszych skromnych, ale gościnnych progach. Zapraszamy częściej, może nie aż takie bogactwo myśli jak w wirtualnej, ale zawsze jakiś pomysł na umilanie życia jest. Cieszymy się z Twojej wizyty. Gdybyś czasem któryś z twoich artykułów wrzuciła do nas może równie ciekawie byłby połknięty? Może spróbuj? Będzie nam miło i masz naszą wdzięczność - OK?

      Usuń