środa, 19 lutego 2020

Walentrynkowe inspiracje i nie tylko...



Wtedy byłeś najbardziej












Składane pocałunki
Najgłębsze westchnienia  
Skropliły się nadmiarem emocji i potu
Na dekolcie nagim bezbronnym  . . . .

Ledwie słyszalnymi dzwoneczkami
Zamierały w nas słowa dźwięki

A muzyka anielska i gesty












Uderzały w skroń
Niebezpiecznie narastały napięciem
Łzami spływały w białą pościel tak jakoś chaotycznie
I tam ciche gorące umierały bez najmniejszej skargi 
Inne błąkały się po skórze brzucha ud rąk
Szczęście pulsowało niepokojąco
Wargi parzyły boleśnie

Te emocje
Wzmagały ufność we wzajemność
I trwanie tak razem najdłużej
W akcie kochania
Bez końca…



Przepraszam Kochani, że nieco spóźnione, ale zaniemogłam na chwilkę i zaraz jak widać wróciłam. Mam dla Was życzenia od św. Walentego -najserdeczniejsze, a zresztą każdy powód dobry aby się przytulić - co niniejszym czynie - wasza Majka

4 komentarze:

  1. Majeczko Kochana! Przeszłaś samą siebie..! Coś pięknego! (szkoda li tylko, że zarywasz noc...). Pozdrawiam serdecznie! i "Pióro Fredry" masz jak w Banku..!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo Czesławie
      Witaj w klubie fanów "Pióra hr. Fredry". Dziękuję za Twoją tu obecność. Miałam, lekki niepokój czy niezbyt odważnie (!), ale skoro od Ciebie zero skargi tzn, że ok. Dziękuję
      Serdecznie pozdrawiam i miłego dnia Majka
      ps
      Mam dla Ciecie niespodziankę, ale wcześniej pogadać trzeba.
      Do zobaczenia i pogadania , pa pa - ms

      Usuń
  2. Maju ,Walentynki minęły ,lecz /jak sama piszesz / ka,zda chwila jest dobra aby się przytulic /Więc i ja przytulam teraz Ciebie z całego serducha
    Marysia S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Dziewczyno
      Z największą wzajemnością i miło Cię słyszeć Marysiu.
      Mówią że to święto jest przereklamowane, ale nie wnikając zbyt głęboko w temat, cieszmy się sobą a to najważniejsze.
      Pozdrawiam i przytulam Marysia

      Usuń