sobota, 31 sierpnia 2024

Jak się bawić - to codziennie...

 


****************************************

                                               U W A G A :  dzisiaj . godzina 18.oo


Zapraszamy na koncert na zakończenie wakacji "Od Abby do Turnaua", który odbędzie się 31 sierpnia 2024 o godz.18:00 na Bastionie Sakwowym we Wrocławiu. 

  Zaśpiewa chór CANTIAMO TUTTO w rozrywkowym wydaniu. Będzie to szeroki wachlarz utworów, w których każdy znajdzie coś dla siebie. To po prostu trzeba zobaczyć i usłyszeć. W repertuarze pojawią się między innymi: „Can you feel the love tonight”, „Imagine”, „You raise me up”, „What a wonderful world”, „Mamma mia”, „Cichosza”, „I wanna dance with somebody”, „Stand by me” i wiele innych utworów w niepowtarzalnych, naszych aranżacjach, a to wszystko poprowadzi charyzmatyczny i ekspresyjny dyrygent Sebastian Sikora.

Zapraszamy też do skosztowania pysznej kawy oraz słodkości w pobliskiej kawiarni Freska, aby uczynić koncertowy wieczór jeszcze bardziej wyjątkowym. 

                                                         Wstęp wolny.

                 ********************************************


Jest dość późno dla tej imprezy, ale takie miałam warunki (tzn. nie miałam zasięgu z poza domu), aby Wam Kochani to zaprezentować albo wcale... przepraszam, uznałam że lepiej późno niż wcale....

Pozdrawiam Majka

My też kiedyś bawiliśmy się w chór...

...i co Wy na to?...


4 komentarze:

  1. Maria Filipek
    Maju, paw jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  2. Maria Filipek
    Na koncercie byłam i warto było posłuchać przebojów naszej młodości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, Zrobiłam OTW fajny od nas komentarz. Podziękowali i cieszyli się że wiedzą po takich komentarzach że w dobrą stronę zmierzają ich działania...
      Maryniu miło Cię tu słyszeć. Jeszcze Renia, Basia B., Kaja i Basia Drejer. A Zdzisia się namyśli i może też spróbuje?
      Zobaczymy . Ja mam 5 większych problemów, które albo panu Maćkowi przekażę, albo Basia może na wycieczce pogadamy i sama da radę? Zobaczymy. Mam obecnie wiele trudnych i ważnych spraw rodzinnych i przepraszam za skromną i nieczęstą obecność. Ale...pozdrawiam wszystkich serdecznie i do kolejnego... Pa pa Majka

      Usuń