piątek, 23 sierpnia 2024

Przestrzeń Trzeciego Wieku we wrześniu - proponuje....


...to cudeńka zbliżającej się jesieni...


 Kochani, w propozycjach PTW na wrzesień'24 jest wiele nowości i atrakcji, przejrzyjcie to sobie dokładnie, zastanówcie się tylko co Wam w sercu gra i skorzystajcie koniecznie.


Gorąco wszystkie te propozycje polecam bo na prawdę są ciekawe..


To moja fotka z Dźwirzyna 

                                                                           



Te czerwone jarzębiny - to dla nas kochani. Na szczęście. Pozdrawiam serdecznie - Majka


4 komentarze:

  1. ...aby Was nie zmyliło wiele nowego nazewnictwa w obecnie prezentowanych rodzajach zajęć to podpowiadam:
    1.) Filozofia ruchu - to dotychczasowa JOGA
    2.) Baw się i tańcz - to poprzednia ZUMBA
    3.) Równowaga w oddechu - to Relaksacja oddychania (ja tu chodziłam ze swoją astmą)
    4.) Harmonia ruchu - to Tai chi (to coś nowego zdaje mi się...)
    5.)Taniec współczesny - to Gimnastyka ciała z elementami tańca
    6.) Pełnia życia poprzez sztukę - poprzednio Arteterapia
    Oprócz zmiany nazewnictwa nie zmieniło się nic - włącznie z prowadzącymi te zajęcia dotychczas...
    Tak jak stoi w harmonogramie we wrześniu można wybrać sobie 4 zajęcia różne lub te same na przetestowanie a dopiero we wrześniu będą zapisy na już semestralne zajęcia na październik i do półrocza. Zajęcia są gratisowe. Warto się przymierzyć. I zapisy na wrześniowe testowanie zajęć będzie w poniedziałek 26 sierpnia od godziny 10.00 na III piętrze, pok.318
    Wszystko już teraz wiecie i dalej sami decydujcie.
    Pozdrawiam Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. Maria Filipek
    Maju, pokazałaś nam piękną, kolorową jesień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryniu - dziękuję bardzo..
      Jesień jest moją ulubioną porą roku z uwagi na nostalgię, romantyzm i specyficzną barwność tej pory roku - taka jak żadna inna. Nawet wiosna ma inne barwy i kolory choć też jest piękną porą, szczególnie dla zakochanych...
      Ale... wszystko zależy co i komu w sercu gra. Życzę aby każdemu z nas grało najpiękniej i...zawsze!!!
      Pozdrawiam Majka

      Usuń
  3. W PTW - zapisałam się dzisiaj na 4 różne jednogodzinne zajęcia, których wcześniej nie znałam i zobaczę co to będzie, już od 2 września zacznę i powiem Wam jak to było. Mam nadzieję że Wam też udało się coś zarejestrować na przetestowanie. Do usłyszenia Majka

    OdpowiedzUsuń